• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy informacyjny. Rezultatów: 876, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-i-20-wygodniejszych-przystankow-miedzy-szczecinkiem-a-ustka-3233

Krótsza podróż i 20 wygodniejszych przystanków między Szczecinkiem a Ustką

21.11.2016

turystom na dojazd jeszcze bliżej plaż. Obiekty będą oświetlone i wyposażone w wiaty, ławki, tablice informacyjne, a perony zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Poruszanie się osobom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-srebrnym-finalista-w-konkursie-projekty-infrastrukturalne-2016-3234

PLK srebrnym finalistą w konkursie Projekty Infrastrukturalne 2016

21.11.2016

Stradomiu, Blachowni, Lublińcu i Lisowicach. Obiekty wyposażono w wiaty, ławki, nagłośnienie i tablice informacyjne. Stały się dostępne dla osób o ograniczonej mobilności. Zarządca infrastruktury zadbał również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pociagi-na-stacji-lodz-fabryczna-3243

Pierwsze pociągi na stacji Łódź Fabryczna

02.12.2016

będzie nowym, wygodnym węzłem przesiadkowym. Peron jest wyposażony w wiatę, ławki, zegary, tablice informacyjne i oświetlenie. Wygodniejsza będzie także obsługa osób niepełnosprawnych dzięki zastosowaniu wind

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/54-mln-zl-na-lepsza-podroz-miedzy-toruniem-a-olsztynem-3246

54 mln zł na lepszą podróż między Toruniem a Olsztynem

08.12.2016

wyższe platformy wyposażone w antypoślizgową nawierzchnię, wiaty, oświetlenie, ławki oraz tablice informacyjne. Będą również udogodnienia dla osób niepełnosprawnych – nowe pochylnie, oznakowanie tras i miejsc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-rozklad-jazdy-sytuacja-na-sieci-kolejowej-godz-1500-3249

Nowy rozkład jazdy. Sytuacja na sieci kolejowej godz. 15.00

11.12.2016

www.portalpasazera.pl oraz www.intercity.pl i www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy [...] wygodne podróże z czterech peronów. W obsłudze pomagają windy i schody ruchome, monitory i tablice informacyjne. Na dworcu zatrzymają się wszystkie pociągi PKP Intercity kończące i rozpoczynające swój bieg [...] www.portalpasazera.pl oraz www.intercity.pl i www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-do-zakopanego-przez-sucha-beskidzka-3250

Szybciej do Zakopanego przez Suchą Beskidzką

12.12.2016

dwustumetrowy peron. Trwają prace przy wyposażeniu obiektu w oświetlenie, oznakowanie, tablice informacyjne oraz windy. To zagwarantuje wygodną obsługę podróżnych, w tym osób o ograniczonych możliwościach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-krotsza-podroz-pociagiem-ze-szczecinka-do-runowa-3241

Będzie krótsza podróż pociągiem ze Szczecinka do Runowa

30.11.2016

podróżni skorzystają z nowych wiat i ławek. Czytelne oznakowanie stacji i przystanków - tablice informacyjne oraz gabloty z rozkładami jazdy - ułatwią podróż. Dla rowerzystów będą też stojaki. Perony będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-inwestycje-plk-w-polsce-wschodniej-z-unijnym-dofinansowaniem-3252

Nowe inwestycje PLK w Polsce Wschodniej z unijnym dofinansowaniem

14.12.2016

kolejowej i komfort obsługi pasażerów. Podróżni będą mieć do dyspozycji nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oświetlenie. Wyższe perony ułatwią wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Wszystkie obiekty będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gliwice-po-modernizacji-wygodniej-na-dworcu-i-stacji-3251

Gliwice po modernizacji - wygodniej na dworcu i stacji

14.12.2016

gruntowna przebudowa stacji. Pasażerowie maja na peronach zadaszenie z przeszkleniami, ławki, gabloty informacyjne i antypoślizgową nawierzchnię posadzki. Przebudowane zostały przejścia podziemne. PLK dostosowały [...] kolejowej stacji. Na peronach została zamontowana nowa, antypoślizgowa nawierzchnia, ławki, gabloty informacyjne i zadaszenie z przeszkleniami. Zarządca infrastruktury dostosował perony i przejścia podziemne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacje-biala-podlaska-malaszewicze-terespol-wygodniejsze-dla-podroznych-3274

Stacje Biała Podlaska, Małaszewicze, Terespol wygodniejsze dla podróżnych

16.01.2017

gowej nawierzchni. Podróżni zyskają nowe wiaty peronowe, wygodne ławki, oznakowanie i tablice informacyjne. Zamontowany zostanie też nowoczesny system nagłośnienia, a nad bezpieczeństwem czuwać będą kamery

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...18192021222324252627...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 221 do 230 z 876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook