Wyniki wyszukiwania
zakresem robót mostowych zajmie się firma Skanska S.A. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 49 mln zł. Głównym celem projektu jest przywrócenie, zawieszonych w 2000 roku, przewozów pasażerskich na tej
PRZECZYTAJwymianę nawierzchni drogowej na 19 przejazdach kolejowych. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 35 mln zł, zaś wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 23 916 064,65 PLN. Realizacja robót
PRZECZYTAJBudowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca
PRZECZYTAJrczości i ożywieniu współpracy gospodarczej z Ukrainą. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 36 mln zł. Termin realizacji projektu przewidziano na wrzesień 2012 r. Małgorzata Kwiatkowska PKP Polskie
PRZECZYTAJ8 lipca 2011 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. ,,Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn – Szczytno - Sz
PRZECZYTAJTa inwestycja przyczyni się do poprawy połączenia kolejowego z Warszawą oraz usprawnienia komunikacji w Łodzi, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym polegającym na poł ączeniu poszczególnych
PRZECZYTAJWojewództwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla re
PRZECZYTAJW wyniku badania i oceny sześciu ofert złożonych w postępowaniu przetargowym za najbardziej korzystną uznano ofertę nr 1, przedstawioną przez konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Napraw Infrastrukt
PRZECZYTAJWielkopolskiego na lata 2007 – 2013. Wartość zadania, zgodnie z podpisaną umową wynosi około 153 mln zł. Prace finansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Kolejowego i środków
PRZECZYTAJkolejnym RPO. " W obecnym stanie linia przetrwa 2- 3 lata. Koszt renowacji można szacować na ok 140 mln zł ." - mówił Zbigniew Szafrański. W dyskusji, Prezes PKP PLK S.A. odpowiadał na pytania dotyczące
PRZECZYTAJ