• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bajpas-kartuski-bedzie-kolejowe-polaczenie-kaszub-z-trojmiastem-podczas-modernizacji-linii-maksymilianowo-koscierzyna-gdynia-nr-201-4326

„Bajpas kartuski” – będzie kolejowe połączenie Kaszub z Trójmiastem podczas modernizacji linii Maksymilianowo – Kościerzyna – Gdynia nr 201

13.08.2019

Pile i Żukowie Zachodnim zmodernizowane perony zapewnia lepszy dostęp do pociągów. Wymienione zostaną tory, przebudowane obiekty inżynieryjne. Nowe rozjazdy oraz system sterowania ruchem kolejowym zapewnią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-miedzynarodowych-targow-techniki-transportu-szynowego-innotrans-2010-974

Relacja z Międzynarodowych Targów Techniki Transportu Szynowego INNOTRANS 2010

29.09.2010

nazwie Kiss oraz piętrowe wagony Skody . Tu swoją premierę miał ELF z bydgoskiej PESY, przeznaczony na tory województwa śląskiego – nowy niskopodłogowy elektryczny zestaw trakcyjny, zamówiony też przez SKM

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wizyta-przedstawicieli-pl-2012-na-dolnym-slasku-73

Wizyta przedstawicieli PL 2012 na Dolnym Śląsku

31.05.2010

kontynuowane jeszcze roboty na odcinku Skokowa - Żmigród. Obecnie zmodernizowane są już na tym odcinku dwa tory, sieć trakcyjna oraz odwodnienie. Powstaje droga równoległa. Przedstawiciele PL.2012 zapoznali się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/98-inicjatyw-programu-poprawy-bezpieczenstwa-na-kolei-zrealizowanych-w-2013-r-2139

98% inicjatyw Programu Poprawy Bezpieczeństwa na kolei zrealizowanych w 2013 r.

03.01.2014

największym zmartwieniem pozostaje wciąż wysoka liczba wypadków z udziałem pieszych przechodzących przez tory w miejscach niedozwolonych oraz na przejazdach kolejowych. Gdyby od jutra wszyscy kierowcy i piesi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-komunikacyjne-w-lodzi-do-2014-roku-1474

Centrum komunikacyjne w Łodzi do 2014 roku

13.10.2011

ośrodków w kraju. Nowy dworzec Łódź Fabryczna w przyszłości stanie się częścią tzw. Nowego Centrum Łodzi. Tory i perony znajdą się 16,5 m pod ziemią, zaś 10,5 m nad nimi ma przebiegać sieć podziemnych ulic i część

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-jest-priorytetem-polskich-linii-kolejowych-rok-2014-najbezpieczniejszym-w-historii-2728

Bezpieczeństwo jest priorytetem Polskich Linii Kolejowych. Rok 2014 najbezpieczniejszym w historii

12.02.2015

spadła w 2014 roku o 14 procent. Ta grupa, czyli nieostrożni kierowcy oraz piesi przechodzący przez tory w miejscach niedozwolonych, wciąż stanowią 70 procent wszystkich zdarzeń na kolei. Liczba wypadków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-po-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-25-sierpnia-2015-r-nt-przejazdu-w-miejscowosci-pniewite-2865

Oświadczenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. po publikacji Dziennika Gazety Prawnej 25 sierpnia 2015 r. nt. przejazdu w miejscowości Pniewite.

25.08.2015

zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa, zapewniały i zapewniają bezpieczny przejazd przez tory. Przyczyny wypadku, do którego doszło 3 czerwca 2015 r. będą znane po zakończeniu prac Państwowej [...] ania żadnego z przejazdów, co oznacza, że zapewniają one kierowcom bezpieczne przejeżdżanie przez tory. 5. Poza terenem przejazdu, przebieg drogi i jej nachylenie oraz ustawienie znaków m.in. informujących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-3062

W 2016 r. z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym

02.05.2016

Wykonawca pracuje teraz przy budowie pięciu nowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty pod jeden tor. Do połowy roku zakończone zostaną prace przy przęsłach dla drugiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-doskonali-procedury-ratownictwa-technicznego-cwiczenia-tory-2016-3029

PLK doskonali procedury ratownictwa technicznego. Ćwiczenia TORY 2016

17.03.2016

współpraca i współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną, dlatego aktywnie uczestniczymy m.in. w ćwiczeniach TORY 2016 – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. odpowiedzialny za be

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2017

Aktualności 2017

ogólnej definicji odcinka, obecnie zamawiający: mówiąc o odcinku definiuje szlak od A do B, (obydwa tory), wszystkie branże z dokumentacją powykonawczą, PLK podtrzymuje, kwestię funkcjonowania kwoty warunkowej

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook