• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy linie. Rezultatów: 4979, czas wyszukiwania 22 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/program-przystankowy-kolejne-przetargi-dla-zwiekszenia-dostepnosci-kolei-6194

Program Przystankowy: kolejne przetargi dla zwiększenia dostępności kolei

01.10.2021

Kolejowych S.A. Lepszy dostęp do kolei w woj. świętokrzyskim Na linii z Kielc do Buska-Zdroju PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. odbudują perony wyspowe na stacji Włoszczowice i przystanku Dębska Wola , co umożliwi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-zwieksza-sie-dostepnosc-kolei-4752

Rzeszów Główny – zwiększa się dostępność kolei

19.06.2020

Na stacji Rzeszów Główny do dwóch nowych peronów dołączy peron 3. Już stoi główna konstrukcja. Układana jest nawierzchnia z płyt granitowych. Widać montaż wiaty. Latem będą schody ruchome oraz windy.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-stacjach-lodz-zabieniec-i-zgierz-zwiekszaja-dostepnosc-do-kolei-4564

PLK na stacjach Łódź Żabieniec i Zgierz zwiększają dostępność do kolei

26.02.2020

W ramach przebudowy odcinka Łódź Kaliska - Zgierz modernizowane są dwie stacje. Windy w Żabieńcu W lutym na stacji Łódź Żabieniec rozpoczęły się prace przy przebudowie peronów. Roboty obejmują również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-kolejowej-stacji-oswiecim-zwieksza-sie-dostepnosc-i-komfort-obslugi-podroznych-7503

Na kolejowej stacji Oświęcim zwiększa się dostępność i komfort obsługi podróżnych

22.09.2022

Na stacji kolejowej w Oświęcimiu udostępniono już peron nr 4 oraz jedną krawędź peronu nr 3. Z nowych platform podróżni wygodniej dostają się do pociągów odjeżdżających m.in. w stronę Trzebini i Krako

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-prace-zwieksza-dostepnosc-i-komfort-podroznych-na-kolejowej-zakopiance-6735

Kolejne prace zwiększą dostępność i komfort podróżnych na kolejowej zakopiance

28.02.2022

W święta i ferie zimowe, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapewniły podróżnym bezpośrednie połączenia dalekobieżne i regionalne pociągiem pod Tatry. Dzięki inwestycji PLK, pasażerowie skorzystali z dos

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-olsztyn-glowny-zmienia-sie-dla-pasazerow-zwieksza-sie-dostepnosc-do-kolei-w-wojewodztwie-8562

Stacja Olsztyn Główny zmienia się dla pasażerów. Zwiększa się dostępność do kolei w województwie

14.07.2023

Zmodernizowane stacje i przystanki z wygodnym dostępem do peronów dla wszystkich pasażerów zachęcają do codziennych podróży pociągami w woj. warmińsko-mazurskim. Sprawne wykorzystanie przez PLK S.A. ś

PRZECZYTAJ
/dostepnosc

Dostępność

Deklaracja dostępności PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych [...] aby można było na jej podstawie ustalić przedmiot skargi). złóż listownie na adres: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Biuro Zarządu ul. Targowa 74 03-734 Warszawa lub za pomocą formularza zgłaszania Skarg [...] ch i poprosić o interwencję w Twojej sprawie. Pozostałe informacje Aplikacje mobilne PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udostępnia następujące aplikacje mobilne: Portal Pasażera - wersja dla systemu Android

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzebinia-dolacza-do-dostepniejszych-stacji-na-trasie-krakow-katowice-6065

Trzebinia dołącza do dostępniejszych stacji na trasie Kraków – Katowice

30.08.2021

Trzebinia podobnie jak 10 przebudowanych stacji i przystanków oraz nowy przystanek Kraków Bronowice stała się dostępna dla wszystkich podróżnych. – Dzięki inwestycji w Trzebini podróżni oraz mieszkańc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejszy-peron-w-solcu-wielkopolskim-latwiejsze-podroze-koleja-5888

Dostępniejszy peron w Solcu Wielkopolskim – łatwiejsze podróże koleją

08.07.2021

peronów w 15 miejscowościach Korzystne zmiany dla podróżnych są efektem realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie [...] dostępniejszy peron będzie na przystanku Wolbórka na linii Warszawa Zachodnia – Katowice. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie wykorzystują środki unijne i budżetowe by zwiększyć dostępność do pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-dostepniejszy-peron-w-wielkopolsce-w-pierzchnie-6666

Kolejny dostępniejszy peron w Wielkopolsce w Pierzchnie

04.02.2022

Podróżni w Pierzchnie, między Poznaniem a Jarocinem, wygodnie wsiadają do pociągów z obu peronów. Przebudowano niski peron (nr 2) naprzeciw budynku dworca. Teraz standardem dorównuje sąsiedniemu (nr 1

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...214215216217218219220221222223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2181 do 2190 z 4979.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook