Wyniki wyszukiwania
Pendolino, podróżni mogą korzystać z nowych peronów z wiatami i systemem informacji pasażerskiej. W latach 2016-2017 zarządca infrastruktury planuje dokończyć modernizację E30 na odcinku Ropczyce – Sędziszów. W
PRZECZYTAJSzlaban na ryzyko! w Płocku
09.05.2016
mówi Jan Strzelczak, zastępca dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Warszawie. Od stycznia do marca 2016 na przejazdach kolejowo-drogowych w Polsce doszło do 38 wypadków i kolizji, w których zginęło 11 osób
PRZECZYTAJSzlaban na ryzyko! Także w majówkę!
28.04.2016
zdarzeń na przejazdach kolejowo-drogowych zmalała o blisko 14 procent. W sumie od stycznia do marca 2016 doszło do 38 wypadków i kolizji, w których zginęło 11 osób a 3 zostały ciężko ranne. W tym samym okresie
PRZECZYTAJZgodnie z harmonogramem, w miejscu nowej przeprawy stoi już sześć, żelbetowych podpór mostowych oraz przyczółków. Ich budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawc
PRZECZYTAJJury wyróżniło PLK za szybki proces modernizacji systemu dystrybucji danych. Dzięki przeprowadzonej w pół roku operacji zarządca infrastruktury w lipcu ubiegłego roku zyskał narzędzie, które umożliwia
PRZECZYTAJwspółdziałanie z Państwową Strażą Pożarną, dlatego aktywnie uczestniczymy m.in. w ćwiczeniach TORY 2016 – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. odpowiedzialny za bezpieczeństwo
PRZECZYTAJMiłosnej, Łochowie i Urlach – mówi Andrzej Kmiecik, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Siedlcach. W 2016 r. na odnowę mazowieckich stacji i przystanków – poza modernizacją - PLK zamierza przeznaczyć 615
PRZECZYTAJZgodnie z obowiązującym regulaminem Rada Nadzorcza wybrała Ireneusza Merchel na Prezesa Zarządu oraz Małgorzatę Kuczewską - Łaska na członka Zarządu - dyrektora ds. finansowych i ekonomicznych, Antoni
PRZECZYTAJKoszty rewitalizacji to ok. 37 mln zł. Prace rozpoczną się w I połowie kwietnia 2016 r. i zakończą w IV kwartale 2016 r. W grudniu 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły rewitalizację odcinka
PRZECZYTAJfinansowania kosztów zarządzania infrastrukturą kolejową, w tym jej utrzymania i remontów na lata 2016-2023”. Program zakłada także niedopuszczenie do dalszej degradacji linii kolejowych powodującej k
PRZECZYTAJ