Wyniki wyszukiwania
Remont przejścia na stacji Opole Główne
03.04.2012
Aktualnie naprawiane są ściany. Zdejmowana jest stara zniszczona okładzina z cegły klinkierowej, zastąpi ją nowa cegła. Przejście utrzyma charakter podobnych obiektów na stacjach w Brzegu i Wrocławiu
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
brutto Czas realizacji projektu wynosi 30 miesięcy od dnia podpisania umowy. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch fazach: - Faza I – wybudowanie jednej części mostu w osi dzisiaj nieczynnego toru nr 2
PRZECZYTAJPLK w debacie o automatyce kolejowej
27.03.2012
Bezpieczeństwo prowadzenia ruchu kolejowego zapewnia współdziałanie dwóch czynników: techniki i procedur. Nawet w sytuacji wystąpienia usterki urządzenia muszą działać bezpiecznie, a dalsze prowadzenie ruchu jest
PRZECZYTAJPoprawa infrastruktury na Śląsku
26.03.2012
przejazdowej oraz karczowanie krzewów i drzew. Na linii kolejowej nr 179 Tychy – Mysłowice Kosztowy prowadzone są całopociągowe transporty samochodów z fabryki Fiat Auto Poland oraz obsługa bocznic Elektrociepłowni
PRZECZYTAJtorowego w stacji Pyskowice do aktualnych potrzeb przewozowych. Podwyższy się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów i funkcjonalność pracy stacji Pyskowice. Przewidywany termin zakończenia inwestycji
PRZECZYTAJy koszt modernizacji linii liczącej ponad 58 km to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie robót, prowadzonych w systemie „projektuj i buduj”, planowane jest na czerwiec 2014 r. Linia kolejowa E 30, której
PRZECZYTAJSzczekociny - 7 marca godz. 11.00
07.03.2012
Intercity oraz Przewozami Regionalnymi. Prędkość techniczna linii wynosi 120 km/h, a na wysokości prac prowadzonych na sąsiednim torze obowiązuje zwolnienie do 60 km/h. Przy odbudowie drugiego toru pracuje kil
PRZECZYTAJprzez stację Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu dzięki przeniesieniu obsługi do nowej nastawni
PRZECZYTAJPrzegląd procedur
05.03.2012
Poza odcinkiem, na którym trwa usuwanie skutków katastrofy ruch pociągów prowadzony jest wedle obowiązujących, właściwych procedur. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJSkład Intercity składał się z 7 wagonów i lokomotywy, natomiast pociąg Interregio składał się z lokomotywy i 4 wagonów. Na odcinku gdzie doszło do zdarzenia, dozwolona prędkość wynosiła 120 km/h, a ja
PRZECZYTAJ