Wyniki wyszukiwania
planszę ma przebudowa progu wodnego na Bobrze, ilustrująca szeroki zakres prac związanych z modernizacją XIX w obiektu. Pierwotny wygląd mostu ukazują także reprodukcjach starych pocztówek. Most jest dziełem
PRZECZYTAJWykonawca na realizację zadania będzie miał około dwa lata. Tunel - trzystumetrowy obiekt z połowy XIX wieku znajduje się pod wzniesieniem Góry Tunelowej na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów, w pobliżu
PRZECZYTAJtunelu. Front od strony Wojanowa ma dodatkowe zabezpieczenia. Wykonano prace związane z odwodnieniem. W XIX-wiecznym obiekcie są nowe tory i sieć trakcyjna. Na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zadanie
PRZECZYTAJNa warszawskiej Pradze na wysokości ulicy Namysłowskiej znajduje się XIX wieczny cmentarz choleryczny. Teren otoczony z trzech stron torami kolejowymi, kryje w sobie ponad 150 letnią historię nekropolii
PRZECZYTAJKopernika do ul. Miodowej zapewni nowa, 850-metrowa estakada, która zastąpi obecny w Krakowie od połowy XIX wieku - nasyp kolejowy. Więcej informacji na temat inwestycji na stronie www.krakow-rudzice.pl. Kontakt
PRZECZYTAJPociągi pojechały z Kłodzka do Kudowy Zdroju
16.12.2013
inżynieryjne m.in. przebiegający pod górą Grodziec na wysokości 634 m n.p.m., powstały na przełomie XIX i XX w., sześciusetmetrowy tunel oraz tor i odwodnienie wybudowanego na początku XX w., wysokiego na
PRZECZYTAJE 30 zagląda do urzędów i szkół
13.02.2009
na temat linii E 30 uzupełniły także foldery. Gimnazjaliści - miejscowości, która rozwinęła się w XIX w przy kolei - zainteresowani byli również szkołami kolejowymi i warunkami niezbędnymi do podjęcia
PRZECZYTAJ– powiedział Piotr Majerczak, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W centrum Krakowa XIX-wieczny nasyp kolejowy zastąpiły dwie estakady, o łącznej długości 700 metrów. Na obiektach są budowane
PRZECZYTAJSA. Technikum nr 7 to pierwsza szkoła kolejowa utworzona na ziemiach polskich – jej historia sięga XIX wieku, a działalność edukacyjna prowadzona jest nieprzerwanie do dziś. Symboliczne rozpoczęcie współpracy
PRZECZYTAJzabytkowych przęseł, wyeksponowane w nowym otoczeniu. W niezmienionej formie tory utrzymywać będzie XIX-wieczny wiadukt nad ul. Miodową . Zbudowany z piaskowca obiekt powstał przeszło 165 lat temu. By zmieścić
PRZECZYTAJ