• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wznowienie-ruchu-pociagow-na-linii-wroclaw-zielona-gora-szczecin-75

Wznowienie ruchu pociągów na linii Wrocław - Zielona Góra - Szczecin

28.05.2010

24 maja zalane były oba tory. Obecnie ruch odbywa się po jednym torze z miejscowym ograniczeniem prędkości pociągów.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-dotyczacej-przygotowania-kadr-do-projektowania-budowy-i-nadzoru-oraz-eksploatacji-kolei-duzych-predkosci-71

Podpisanie umowy dotyczącej przygotowania kadr do projektowania, budowy i nadzoru oraz eksploatacji kolei dużych prędkości

31.05.2010

ma na celu przygotowanie kadr do projektowania, budowy i nadzoru oraz eksploatacji kolei dużych prędkości. Umowę podpisali: ze strony Wykonawcy : Pan Frédéric Bardenet – Dyrektor Operacyjny SNCF INTERNATIONAL [...] wykorzystania doświadczenia kolei francuskich dla wyszkolenia polskich kadr eksperckich kolei dużych prędkości: - Francja ma duże doświadczenie zarówno lokalne, jak i międzynarodowe w tej dziedzinie i jesteśmy [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Zbigniew Szafrański powiedział, że przystępując do budowy kolei dużych prędkości w Polsce, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tworzy od podstaw kompletnie nowy organizm kolejowy: -

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-8211-medyka-odcinek-lancut-rogozno-68

Przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków Główny – Medyka, odcinek Łańcut - Rogóźno

04.06.2010

kolejowym (srk) oraz peronów na stacjach i przystankach. Po rewitalizacji, linia byłaby przejezdna z prędkością V= 120 km/h z ograniczeniami wynikającymi z promieni łuków. Inwestycja planowana jest do realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-konferencji-mozliwosci-inwestycji-i-rozwoju-w-polsce-nowych-linii-duzych-predkosci-67

Relacja z konferencji "Możliwości inwestycji i rozwoju w Polsce nowych linii dużych prędkości".

07.06.2010

kacji na temat ERTMTS oraz Jan Raczyński – dyrektor Biura Linii dużych Prędkości na temat programu budowy linii dużych prędkości w Polsce. Przedstawione przez uczestników prezentacje podejmowały wiele [...] wszystkich decydentów polskich sieci kolejowych oraz projektów dotyczących nowej sieci dużych prędkości. Obecni byli przedstawiciele władz państwowych, Komisji Europejskiej (Dyrekcji Generalnej Mobilności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plany-budowy-linii-duzych-predkosci-w-polsce-debata-w-brukseli-62

Plany budowy linii dużych prędkości w Polsce - debata w Brukseli

08.06.2010

Kolejowe program jest spójny z istniejącymi i planowanymi sieciami kolei dużych prędkości w Europie. Powstanie linii dużych prędkości zwolni także przepustowość dla taboru konwencjonalnego, tak pasażerskiego [...] wysokiego szczebla, której celem było zaprezentowanie planów budowy w Polsce pierwszej linii dużych prędkości. W serii spotkań, zorganizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe, przy poparciu eurodeputowanych [...] przedstawiciel Komisji Europejskiej dyrektor ds. sieci TEN – T., Ignacio Baron szef komitetu dużych prędkości UIC, Johannes Ludewig dyrektor wykonawczy CER, Michael Clausecker dyrektor generalny UNIFE. W spotkaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-opracowanie-dokumentacji-projektowej-i-wykonanie-na-jej-podstawie-robot-budowlanych-na-linii-nr-25-lodz-kaliska-debica-na-odcinku-skarzysko-kamienna-kunow-61

Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych na linii nr 25 Łódź Kaliska - Dębica, na odcinku Skarżysko - Kamienna - Kunów

09.06.2010

ie urządzeń do podwyższanych parametrów technicznych linii kolejowej. Umożliwi to podniesienie prędkości jazdy pociągów na przejazdach kolejowych oraz poprawi bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Otwarcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-opracowanie-ekspertyz-i-dokumentacji-projektowej-na-modernizacje-przepustow-na-centralnej-magistrali-kolejowej-57

Przetarg na opracowanie ekspertyz i dokumentacji projektowej na modernizację przepustów na Centralnej Magistrali Kolejowej

09.06.2010

inżynieryjnych na tych dwóch szlakach w celu podwyższenia prędkości jazdy pociągów. Zadanie to jest kolejnym przedsięwzięciem do wprowadzenia dużych prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej. Otwarcie ofert

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trwaja-intensywne-prace-na-odcinku-szymankowo-pruszcz-gdanski-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-e-65-warszawa-gdynia-52

Trwają intensywne prace na odcinku Szymankowo-Pruszcz Gdański w ramach modernizacji linii kolejowej E-65 Warszawa-Gdynia

11.06.2010

kolejowej E 65 Warszawa – Gdynia na odcinku Szymankowo-Pruszcz Gdański. Efektem prac będzie wzrost prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, skrócenie czasu podróży, poprawa komfortu podróżowania i życia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-49

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście

15.06.2010

prace towarzyszące. Efektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Koszt modernizacji wynosi 10 862 147,66 PLN (netto) i jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zdanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-47

Przetarg na zdanie w ramach RPO województwa łódzkiego

16.06.2010

prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...183184185186187188189190191192Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1901 do 1910 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook