• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-tunelu-srednicowego-144

Otwarcie tunelu średnicowego

11.01.2007

drewnianą nawierzchnię, która pozwalała na jazdę z prędkością 20 km/h zastąpiono bezpieczną, niepalną konstrukcją, umożliwiającą wygodną jazdę z prędkością 60 km/h. Przejazd między Dworcem Wschodnim a stacją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-1-139

Informacja Prasowa

25.09.2006

podstawie której zostanie poprowadzona modernizacja linii z docelowym efektami w postaci: - zwiększenia prędkości do 160km/h dla pociągów pasażerskich i 120km/h dla pociągów towarowych - skrócenia czasu przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-138

Informacja prasowa

24.08.2006

infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC tj. prędkości pociągów zestawionych z taboru klasycznego w ruchu pasażerskim do 160 km/h a w ruchu towarowym do [...] km/h i nacisku na oś 225 kN; -przystosowanie linii do kursowania taboru z wychylnym nadwoziem z prędkością maksymalną 200 km/h; -spełnienie wymagań dotyczących interoperacyjności podsystemów utrzymania [...] , sterowania, infrastruktury, energii, ruchu i taboru dla transeuropejskiego systemu dużych prędkości określonego dyrektywami UE; -zwiększenie efektywności systemu sterowania ruchem na długości całej linii;

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

do zakładanej prędkości, poszerzenie międzytorza oraz modernizacja urządzeń samoczynnej blokady liniowej i samoczynnej sygnalizacji przejazdowej do działania przy maksymalnej prędkości pociągów 160 km/h [...] ego odcinka wynosi około 21 km. Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h, a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień [...] linii kolejowej Warszawa-Łódź przyniesie następujące efekty: 1. Umożliwienie jazdy pociągów z prędkością 140-160km/h, a w przypadku taboru z wychylnym nadwoziem - 160km/h 2. Skrócenie czasu jazdy: - po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-dla-mediow-135

Informacja dla mediów

04.08.2006

ego odcinka wynosi około 21 km. Podstawowym założeniem modernizacji jest dostosowanie linii do prędkości 140km/h a dla taboru z wychylnym nadwoziem do 160km/h. Zakończenie robót przewidywane jest na dzień

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-szlak-jana-pawla-ii-125

Kolejowy Szlak Jana Pawła II

01.06.2006

pociągu (do wizyty papieża Benedykta XVI) na linii wykonano roboty umożliwiające podniesienie prędkości i komfortu przejazdu dla pielgrzymów i turystów. Wykonano m.in. wymianę nawierzchni kolejowej na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-w-dniach-od-1-czerwca-do-1-lipca-2006-r-toru-nr-1-szlaku-wolomin-tluszcz-123

Remont w dniach od 1 czerwca do 1 lipca 2006 r. toru nr 1 szlaku Wołomin -Tłuszcz

31.05.2006

skrzyżowania drogi publicznej z torami, bez zmiany kategorii przejazdu, usunięcia trzech ograniczeń prędkości do 30 km/godz., jakie aktualnie obowiązują na tym odcinku, Ruch pociągów będzie się odbywał po jednym [...] kolei na stacjach i przystankach. Przeprowadzony w tym terminie remont pozwoli na podniesienie prędkości z 50 km/godz. do 100÷120 km/godz, a tym samym skrócenie czasu przejazdu o 10÷12 minut.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-wiaduktow-i-dwie-drogi-dojazdowe-8211-ruszaja-kolejne-zadania-na-lcs-nasielsk-91

Pięć wiaduktów i dwie drogi dojazdowe – ruszają kolejne zadania na LCS Nasielsk

19.05.2010

bezkolizyjności ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-miliard-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-warszawa-lodz-84

Prawie miliard złotych na modernizację linii kolejowej Warszawa - Łódź

26.05.2010

e ograniczeń prędkości jazdy pociągów. W ramach projektu zlikwidowanych będzie 5 przejazdów kolejowych, a 13 zostanie poddanych modernizacji. Umożliwi to osiągnięcie maksymalnej prędkości pociągów do 160 [...] Warszawa - Skierniewice stwarza również techniczną możliwość późniejszego dostosowania jej do wyższych prędkości. Ponadto zostaną przebudowane bądź wyremontowane istniejące mosty, a istniejące perony wyspowe m [...] modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-polska-kolej-duzych-predkosci-w-europejskim-systemie-transportowym-83

Debata: "Polska kolej dużych prędkości w europejskim systemie transportowym"

27.05.2010

oraz PKP S.A. organizuje debatę "Polska kolej dużych prędkości w europejskim systemie transportowym". Budowa i uruchomienie kolei dużych prędkości jest niezwykle ważną dla naszego kraju inwestycją. Realizacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...183184185186187188189190191192Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1891 do 1900 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook