Wyniki wyszukiwania
obsługę pociągów. Rozpoczęcie prac na linii Łuków-Parczew planowane jest w 2016 roku, a zakończenie na początku 2017 r. Po modernizacji całego odcinka Łuków- Lublin pociągi pojadą tą trasą z prędkością do 120
PRZECZYTAJPociągi pojechały z Kłodzka do Kudowy Zdroju
16.12.2013
powstały na przełomie XIX i XX w., sześciusetmetrowy tunel oraz tor i odwodnienie wybudowanego na początku XX w., wysokiego na 27 m wiaduktu nad doliną Bystrej w Lewinie Kłodzkim. Rewitalizacja przejazdów
PRZECZYTAJSzybsza kolej do Grudziądza
17.10.2014
pomiędzy Grudziądzem a Jabłonowem Pomorskim pojawi się ciężki sprzęt budowlany. Po remoncie, na początku 2015 roku, czas przejazdu pociągiem po tej trasie skróci się z 45 do 35 minut. Na odcinku ponad
PRZECZYTAJkontynuowane są prace wykończeniowe w ramach rewitalizacji „Kościerskiego korytarza kolejowego”. Na początku czerwca zakończono roboty na jednym z torów dwutorowego odcinka Gdańsk Osowa – Gdynia Główna oraz
PRZECZYTAJTory z Zawiercia do Jaworzna na nowo
09.04.2014
Warszawy do Katowic. To jedna z najważniejszych tras w regionie o łącznej długości 92 kilometrów. Od początku realizacji inwestycji obejmującej wymianę wszystkich torów wraz z pozostała infrastrukturą: siecią
PRZECZYTAJukładaniem torów i budową peronu zostaną zakończone latem. Pierwsze pociągi na nowym szlaku pojadą na początku 2016 roku. Inwestycja za 61 milionów złotych W ramach inwestycji Polskie Linie Kolejowe zbudują
PRZECZYTAJ, to wykonawca planuje wejść na plac budowy – na odcinek od Zabierzowa do Krakowa Mydlniki – od początku maja – informuje kierownik kontraktu Rafał Maras. – Pierwsze planowane prace związane będą z mo
PRZECZYTAJzakresie wykonawstwa infrastrukturalnego. To nadrzędny cel jaki postawiło sobie Forum Inwestycyjne od początku powołania pod koniec 2012 r. Od stycznia 2013 roku trwają intensywne prace we wszystkich grupach
PRZECZYTAJToruń na dobrych torach
20.05.2025
W 2019 r. PLK SA wraz z PKP SA i Miastem Toruń podpisały umowę z wykonawcą dokumentacji projektowej dla zadania „Modernizacja linii kolejowej nr 353 na odcinku Toruń Główny – Toruń Wschodni wraz z inf
PRZECZYTAJ266) nie była wykorzystywana w ruchu pociągów od 1992 r. Górska trasa wznosi się o ponad 200 m (początek: 240,2 m n.p.m., koniec: 495,64 m n.p.m.), zawiera liczne zakręty i wiadukty. Projekt jest wspó
PRZECZYTAJ