• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4159, czas wyszukiwania 25 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/latwiejszy-i-sprawniejszy-transport-towarow-koleja-do-portu-gdanskiego-2992

Łatwiejszy i sprawniejszy transport towarów koleją do Portu Gdańskiego

21.01.2016

terminali kontenerowych i powstania nowoczesnego centrum dystrybucyjno-logistycznego. Zakończenie prac na linii 226 z Pruszcza Gdańskiego do Portu Gdańskiego sześciokrotnie zwiększy przepustowość trasy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

Ponadto zakres prac na szlaku Katowice – Gliwice obejmował roboty z branży automatyki, telekomunikacji, elektroenergetyki oraz rewitalizację obiektów inżynieryjnych. Szacunkowy koszt wszystkich prac to ok. 134 [...] Lepszy komfort obsługi w ruchu regionalnym zapewnia pasażerom przebudowany przystanek Katowice Załęże. Prace na trasie Katowice – Gliwice zaczęły się w 2013 roku na dwóch odcinkach Chorzów Batory – Świętochłowice [...] Śląska Chebzie – Ruda Śląska – Zabrze został oddany do eksploatacji w grudniu 2014 r. Zakończenie prac na każdym z odcinków oznaczało poprawę w obsłudze pasażerów – krótszą o kilka minut podróż i wygodniejszy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-gora-szybciej-z-krakowa-do-zakopanego-skawiny-i-oswiecimia-2965

Koleją górą. Szybciej z Krakowa do Zakopanego, Skawiny i Oświęcimia

21.12.2015

Montaż przęseł estakady na tym skrzyżowaniu będzie wymagał wyłączenia skrzyżowania z ruchu. Wstępnie prace zaplanowano na wakacje przyszłego roku. Wszystko zależy od postępu robót, ale nie chcemy wprowadzać

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-sterowanie-ruchem-kolejowym-na-linii-z-warszawy-do-gdyni-2963

Nowoczesne sterowanie ruchem kolejowym na linii z Warszawy do Gdyni

18.12.2015

przez dyżurnych ruchu, odbywa się automatycznie. Pracownicy kolei mają zdecydowanie wyższy komfort pracy i śledząc na bieżąco sytuację na linii będą ingerować jedynie w sytuacjach nadzwyczajnych. – Zadaniem [...] kolejowym, co pozwoli na dalsze podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Po ukończeniu prac pociągi pasażerskie z Warszawy do Gdyni będą mogły jechać krócej. Docelowo, na tej trasie, najszybsza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-2-2941

Grupa PKP gotowa do zimy

27.11.2015

rozlokowanego w 80 miejscach w całej Polsce. Do pracy w warunkach zimowych gotowe są także 164 mobilne zespoły szybkiego reagowania PLK. Łącznie do prac przy usuwaniu skutków awarii powodowanych zimowymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-nowy-most-kolejowy-z-polski-do-niemiec-2926

Rośnie nowy most kolejowy z Polski do Niemiec

04.11.2015

podpory oraz tzw. skrzydła przyczółków. Kolejnym etapem będzie budowa przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych pali o przekroju 1 m i długości ponad 10 m. Na nich staną [...] 23 metry dłuższy i o większym prześwicie nad lustrem rzeki. Jednym z głównych efektów prowadzonych prac będzie przywrócenie ruchu dwutorowego. Tory zostaną zelektryfikowane i wyposażone w nowe urządzenia [...] Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł. Prace potrwają do końca przyszłego roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowane-do-przejazdow-na-wszystkich-swietych-2924

PLK przygotowane do przejazdów na Wszystkich Świętych

30.10.2015

całym kraju analizowane są również prognozy pogody, aby jak najlepiej przygotować dyżurne zespoły do pracy. W zależności od sytuacji i warunków pogodowych do działań będą włączani dodatkowi pracownicy i sprzęt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-portu-w-gdansku-1-2546

Nowe tory do portu w Gdańsku

25.07.2014

dyrektor projektu z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. odpowiedzialny za modernizację linii do portu. Prace modernizacyjne obejmą m.in. budowę ponad 30 km nowych torów, montaż 42 nowych rozjazdów, budowę 5 [...] przejazdów kolejowych oraz budowę nowego systemu sterowania ruchem kolejowym. Jednym z istotnych elementów prac jakie zostaną wykonane jest budowa nowego, dwutorowego mostu nad Martwą Wisłą, który będzie wyższy [...] efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię pociągów cięższych niż dotychczas. Koszt prac obejmujących montaż systemu sterowania ruchem to ponad 66 mln zł, natomiast roboty budowlane i torowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-z-gdyni-do-koscierzyny-2507

Szybciej na trasie z Gdyni do Kościerzyny

07.07.2014

zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa, przeprowadzone na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prace przyczyniły się również do poprawy komfortu podróży. Od połowy czerwca pasażerowie mogą korzystać [...] składów, które podróżują po zmodernizowanych torach, mostach i wiaduktach. Obecnie kontynuowane są prace wykończeniowe w ramach rewitalizacji „Kościerskiego korytarza kolejowego”. Na początku czerwca zakończono [...] Somoninem oraz dwóch na odcinku Somonino – Żukowo Wschodnie. Równocześnie rozpoczyna się drugi etap prac na linii nr 201. Obejmuje on rewitalizację i modernizację infrastruktury kolejowej na odcinku jednotorowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

modernizację, aktualnie wielobranżowe prace trwają na sąsiedniej. Ekipa specjalistów montuje przeszło 130. metrową, stalową konstrukcję głównego przęsła nurtowego. Prace, kilkanaście metrów nad rzeką, obejmują [...] osadzona na przebudowanym, żelbetowym przyczółku po stronie Popowic. Wykonawca równocześnie kontynuuje prace w żelbetowej części mostu. Kończy wzmacnianie 29. podpór nad terenem zalewowym. Skuwany jest stary [...] e zbrojenie, przygotowywane są szalunki do betonowania nowego koryta balastowego. Trwają również prace przy dwóch sąsiadujących z mostem wiaduktach kolejowych. Roboty na moście zakończą się jeszcze w 2014

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...174175176177178179180181182183...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1781 do 1790 z 4159.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook