Wyniki wyszukiwania
głównych międzynarodowych liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i
PRZECZYTAJdrogowych. Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku
PRZECZYTAJKolejny przetarg na E30
22.07.2010
wysokości 221 kN. Linia przeznaczona będzie dla ruchu pasażerskiego z prędkością Vmax = 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych z prędkością Vmax = 120km/h. www.pois.gov.pl „Projekt ubiega się o finansowanie
PRZECZYTAJPrace na linii kolejowej nr 272
22.07.2010
drogowej przejazdów kolejowych oraz odbudowę odwodnienia. Prace te przywrócą jazdę pociągów z prędkością 120 km/h. Spowoduje to skrócenie czasu jazdy i poprawę bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów
PRZECZYTAJoraz odbudowę odwodnienia. W wyniku wykonania tych robót przywrócony zostanie ruch pociągów z prędkością 120 km/h. Spowoduje to między innymi skrócenie czasu jazdy i poprawę bezpieczeństwa prowadzenia
PRZECZYTAJmodernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku
PRZECZYTAJOgłoszono kolejne dwa przetargi na E 30
30.04.2010
ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość zamówienia obejmuje 4 przetargi
PRZECZYTAJwszystkich linii kolejowych dużej prędkości północnej części półwyspu z tymi, które rozpoczynają się lub kończą w części południowej. Obecnie pociągi dużych prędkości zaczynają/kończą bieg na stacji Chamartín [...] pomocowych TEN-T (Transeuropejskie Sieci Transportowe) 2007-2013. Agata Pomykała Biuro Linii Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJpociągów o długości do 400 m, jeżdżących z prędkością do 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości do 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością do 120 km/h. W rezultacie modernizacji korytarz
PRZECZYTAJ65 mln zł na wiadukty w okolicach Nasielska
29.04.2010
płynności ruchu drogowego na danym obszarze. Ruch kolejowy na tym odcinku będzie prowadzony z prędkością 160 km/h, w związku z czym czas przejazdu z Warszawy do Trójmiasta ulegnie istotnemu skróceniu
PRZECZYTAJ