• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linii-wroclaw-poznan-1239

Ponad 100 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na linii Wrocław - Poznań

29.03.2011

prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. Organizacja [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trojporozumienie-dla-lodzi-i-pasazerow-kolei-1238

Trójporozumienie dla Łodzi i pasażerów kolei

29.03.2011

ie i wykonanie przebudowy stacji Łódź Widzew i części szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew od km2,250 do km 7,200 wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji dla całego odcinka Łódź [...] dofinansowaniu w ramach POIiŚ na poziomie ponad 1,2 mld złotych. Okres realizacji projektu przewidywany jest na lata 2011-2014. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-24.2 (Lot B) podzielona została na dwa zadania: • [...] Węglową („Lot B2”) Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i znajduje się na liście projektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-modernizacje-linii-e-59-1237

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na modernizację linii E 59

28.03.2011

Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także realizacja robót w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród – 8,2km. (tj. budowa ekranów akustycznych [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-linii-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1232

Rusza modernizacja linii kolejowej na terenie Trójmiasta

23.03.2011

projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 100 rozjazdów, modernizacja 74,4 km sieci trakcyjnej, wykonanie 310 tys. m³ robót ziemnych, wbudowanie [...] Chylonią o łącznej długości ok. 14,5 km. Wartość tej inwestycji to 456,9 mln zł brutto. W ramach tego projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 51,3 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa [...] ochronne podtorza wbudowanie 177 tys. m³ tłucznia modernizacja 6 wiaduktów kolejowych, modernizacja 2 mostów kolejowych, modernizacja 6 przepustów, budowa 5 i modernizację 5 przejść poziemnych dla pieszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-realizacji-zadania-modernizacja-linii-kolejowej-nr-203-tczew-kostrzyn-na-odcinku-gorzow-wlkp-krzyz-1290

Podpisanie umowy na opracowanie Studium Wykonalności dla realizacji zadania "Modernizacja linii kolejowej Nr 203 Tczew - Kostrzyn na odcinku Gorzów Wlkp. - Krzyż"

11.05.2011

funkcji eksploatacyjnych), - uzyskanie prędkości 120 km/h dla autobusów szynowych i 100 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego, - uzyskanie prędkości 120 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego wraz z [...] odcinku Gorzów Wlkp. – Krzyż" z podziałem na dwa odcinki: 1) Gorzów Wlkp. – Strzelce Krajeńskie Wschód, 2) Strzelce Krajeńskie Wschód - Krzyż. W Studium Wykonalności zostaną przedstawione analizy finansowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-modernizacji-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1282

Znamy wykonawcę modernizacji odcinka Łódź Widzew - Łódź Fabryczna

09.05.2011

zadania: Lot A – modernizacja odcinka Warszawa Zachodnia – Skierniewice (Miedniewice), Lot B (B1+B2) – Lot B2 polega na zaprojektowaniu oraz budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego stanowiącego multimodalny [...] Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa [...] będące przedmiotem zamówienia realizowane jest w ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-dylematy-wojewodztwa-podlaskiego-1280

Kolejowe dylematy województwa podlaskiego

09.05.2011

2015 r. PKP PLK S.A. chce rozpocząć kompleksową modernizacje linii w I etapie w standardzie do 160 km/h. Prace i związane z nimi utrudnienia mogą potrwać do 2017 r. Najprawdopodobniej do osobnego zadania [...] ie Zakładu Linii Kolejowych w Białymstoku pozwala utrzymać na trasie Łapy - Białystok prędkość 100 km/h. Rail Baltica – ostateczną decyzję dotyczącą przebiegu linii E 75 musi zaakceptować Komisja Europejska [...] odnośnie przyszłości linii. Szansą jest ujęcie w jej w kolejnym RPO. " W obecnym stanie linia przetrwa 2- 3 lata. Koszt renowacji można szacować na ok 140 mln zł ." - mówił Zbigniew Szafrański. W dyskusji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warminsko-mazurskie-plany-kolejowe-1277

Warmińsko-mazurskie plany kolejowe

06.05.2011

województwa jest linia Korsze – Olsztyn – Ostrołęka – Iława z prędkością 100 km/h. Tylko 2 % linii w regionie ma prędkość poniżej 40 km/h. W zachodniej części przebiega modernizowana linia Warszawa – Gdynia [...] możliwy w ok. 2,5 h. "Trzeba pamiętać, że konieczne są środki na utrzymanie zmodernizowanych tras, aby nie powtórzył się cykl degradacji linii i stopniowego ograniczania prędkości do 120, 100, 80 km/h" – podkreślał [...] Gdynia E 65/C-E 65. To trasa zmieniająca obecnie standard do 160, a nawet 200 km/h w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Dobiegają końca procedury przetargowe na LCS Iława i LCS Malbork

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawarto-umowe-na-budowe-czterech-wiaduktow-na-obszarze-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-ciechanow-1276

Zawarto umowę na budowę czterech wiaduktów na obszarze Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Ciechanów

04.05.2011

długości ponad 61 km od Świercz do Mławy. W ramach siedmiu przetargów na wykonanie nowych obiektów inżynieryjnych powstanie aż 31 wiaduktów wraz z niezbędną infrastrukturą drogową, 2 przejścia podziemne [...] Podpisana umowa dotyczy czterech wiaduktów w następujących lokalizacjach: Wiaduktu drogowego (112,611 km) w ciągu drogi wojewódzkiej Ciechanów - Mława. Zakres inwestycji obejmuje likwidację przejazdu w poziomie [...] powierzchniowego, zabudowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu i znaków drogowych, Wiaduktu drogowego (113,538 km) w ciągu drogi powiatowej Nosarzewo-Konopki. Zakres inwestycji obejmuje likwidację przejazdu kat. A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-ofert-na-modernizacje-linii-paczyna-lubliniec-1317

Osiem ofert na modernizację linii Paczyna – Lubliniec

31.05.2011

infrastruktury kolejowej na linii Nr 152 (Paczyna – Lubliniec) odcinek Krupski Młyn-Lubliniec, tor nr 1, km 27,900 – 40,262” w ramach programu „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych na terenie Śląska w [...] GRADE POLSKA Sp. z o.o. oferowana cena: 27 767 865 00 zł brutto,( 22 575 500,00 zł netto) Oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna oferowana cena: 30 299 [...] 81 zł brutto, ( 19 883 157,57 zł netto) Oferta nr 5 złożona przez Konsorcjum: 1. Strabag Sp. z o.o. 2. Strabag Rail GmbH oferowana cena : 29 401 128,06 zł brutto, ( 23 903 356,15 zł netto) Oferta nr 6 złożona

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...12131415161718192021...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 161 do 170 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook