• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przejazdow-kolejowych-na-linii-radom-skarzysko-kamienna-1402

Modernizacja przejazdów kolejowych na linii Radom – Skarżysko Kamienna

18.08.2011

zadania, które jest częścią modernizacji linii nr 8 na odcinku Radom – Kielce, jest przywrócenie prędkości rozkładowej oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, poprzez zabudowę urządzeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-oferty-na-modernizacje-toru-na-szlaku-radom-rozki-1397

Trzy oferty na modernizację toru na szlaku Radom - Rożki

12.08.2011

Kraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-kontrakty-w-trzy-dni-rusza-rewitalizacja-linii-bydgoszcz-tczew-1395

Cztery kontrakty w trzy dni – rusza rewitalizacja linii Bydgoszcz Tczew

12.08.2011

realizacji czterech umów to 30 listopada 2011 roku. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-rewitalizacja-linii-poznan-skandawa-1394

Rusza rewitalizacja linii Poznań - Skandawa

11.08.2011

dwutorową, pierwszorzędną, zelektryfikowaną. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/godz. W wyniku rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-wiadukty-w-okolicy-ciechanowa-1384

Kolejne wiadukty w okolicy Ciechanowa

28.07.2011

16. Pozostałe będą bezkolizyjne dwupoziomowe. To jeden z elementów pozwalających na zwiększenie prędkość pociągów osobowych do 160 km/h,. Dzięki modernizacji czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-zmiany-na-linii-nr-202-gdansk-stargard-szczecinski-1382

Kolejne zmiany na linii Nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński

25.07.2011

my oświetlenie. Kosztem 3 251 628 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pozytywny-wynik-kontroli-urzedu-zamowien-publicznych-postepowania-przetargowego-na-budowe-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1390

Pozytywny wynik kontroli Urzędu Zamówień Publicznych postępowania przetargowego na budowę podziemnej stacji Łódź Fabryczna

08.08.2011

budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-szczecin-dabie-swinoujscie-1381

Kontynuacja modernizacji linii Szczecin Dąbie - Świnoujście

25.07.2011

towarzyszące. Kosztem 11 484 993 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości (obecnie 70 km/h) i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz poprawimy komfort podróży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/biuro-projektowo-konsultingowe-bpk-w-szczecinie-opracuje-studium-wykonalnosci-dla-estakady-gorzowskiej-1396

Biuro Projektowo-Konsultingowe ”BPK” w Szczecinie opracuje studium wykonalności dla Estakady Gorzowskiej

12.08.2011

warianty modernizacji: utrzymanie obecnych parametrów i funkcji eksploatacyjnych estakady,podniesienie prędkości do 120 km/godz. dla autobusów szynowych, 100 km/godz. dla pasażerskiego taboru klasycznego i 70

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/13-ofert-na-studium-wykonalnosci-modernizacji-i-rozbudowy-katowickiego-wezla-kolejowego-1367

13 ofert na Studium Wykonalności modernizacji i rozbudowy Katowickiego Węzła Kolejowego

13.07.2011

obciążonych ruchem kolejowym, w celach poprawy funkcjonalności stacji i przystanków oraz zwiększenia prędkości i płynności ruchu pociągów, -eliminację wąskich gardeł na obszarze Katowickiego Węzła Kolejowego [...] decyzjami KE albo Dyrektywie 2004/50/WE o interoperacyjności transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości, a w szczególności technicznych specyfikacji dla interoperacyjności podsystemów: utrzymanie, sterowanie [...] przewozowej, a w konsekwencji zwiększenie ilości klientów przez: • zwiększenie konkurencyjności kolei (prędkość i punktualność), • zwiększenie komfortu podróży, • zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, • skrócenie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...156157158159160161162163164165...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1601 do 1610 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook