Wyniki wyszukiwania
zadania, które jest częścią modernizacji linii nr 8 na odcinku Radom – Kielce, jest przywrócenie prędkości rozkładowej oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego, poprzez zabudowę urządzeń
PRZECZYTAJKraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś
PRZECZYTAJrealizacji czterech umów to 30 listopada 2011 roku. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h dla pociągów pasażerskich, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji
PRZECZYTAJdwutorową, pierwszorzędną, zelektryfikowaną. Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/godz. W wyniku rewitalizacji poprawiona zostanie przepustowość linii, skróci
PRZECZYTAJKolejne wiadukty w okolicy Ciechanowa
28.07.2011
16. Pozostałe będą bezkolizyjne dwupoziomowe. To jeden z elementów pozwalających na zwiększenie prędkość pociągów osobowych do 160 km/h,. Dzięki modernizacji czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie
PRZECZYTAJmy oświetlenie. Kosztem 3 251 628 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h. Zakończenie prac planowane jest na 30 listopada
PRZECZYTAJbudowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech
PRZECZYTAJtowarzyszące. Kosztem 11 484 993 PLN zlikwidujemy dotychczasowe ograniczenia prędkości (obecnie 70 km/h) i podniesiemy rozkładową prędkość dla pociągów pasażerskich do 120 km/ h oraz poprawimy komfort podróży
PRZECZYTAJwarianty modernizacji: utrzymanie obecnych parametrów i funkcji eksploatacyjnych estakady,podniesienie prędkości do 120 km/godz. dla autobusów szynowych, 100 km/godz. dla pasażerskiego taboru klasycznego i 70
PRZECZYTAJobciążonych ruchem kolejowym, w celach poprawy funkcjonalności stacji i przystanków oraz zwiększenia prędkości i płynności ruchu pociągów, -eliminację wąskich gardeł na obszarze Katowickiego Węzła Kolejowego [...] decyzjami KE albo Dyrektywie 2004/50/WE o interoperacyjności transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości, a w szczególności technicznych specyfikacji dla interoperacyjności podsystemów: utrzymanie, sterowanie [...] przewozowej, a w konsekwencji zwiększenie ilości klientów przez: • zwiększenie konkurencyjności kolei (prędkość i punktualność), • zwiększenie komfortu podróży, • zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, • skrócenie
PRZECZYTAJ