• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-kolejny-etap-modernizacji-sadowne-czyzew-2964

Rail Baltica - kolejny etap modernizacji: Sadowne - Czyżew

19.12.2015

kolejowym i wybudowane lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim System Zarządzania Ruchem Kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-czerwca-korekta-rozkladu-jazdy-2447

15 czerwca - korekta rozkładu jazdy

14.06.2014

Korekta rozkładu jazdy wynika z potrzeby dostosowania tras, terminów i godzin kursowania składów do prowadzonych prac. Wśród inwestycji, których celem jest skrócenie czasu przejazdów pociągów i podniesienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-stacje-kolejowe-od-nowa-modernizacja-linii-siedlce-terespol-2368

Trzy stacje kolejowe od nowa. Modernizacja linii Siedlce - Terespol

23.04.2014

kolejowej - rozjazdów, przejazdów kolejowych, sieci trakcyjnej oraz budynków służących bezpośrednio prowadzeniu ruchu. Od podstaw zostaną wybudowane nastawnie w Siedlcach, Łukowie, Dziewulach oraz Międzyrzecu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-przed-kazdym-przejazdem-kolejowo-drogowym-2329

STOP - przed każdym przejazdem kolejowo – drogowym!

26.03.2014

mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona. 2. Kierujący jest obowiązany prowadzić pojazd z taką prędkością, aby mógł go zatrzymać w bezpiecznym miejscu, gdy nadjeżdża pojazd szynowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-polaczen-na-trasie-warszawa-skierniewice-od-15-marca-2745

Więcej połączeń na trasie Warszawa - Skierniewice od 15 marca

05.03.2015

prac związanych z modernizacją linii kolejowej biegnącej z Warszawy do Skierniewic. Obecnie PLK prowadzi prace na torze nr 1 między Grodziskiem Mazowieckim a Żyrardowem. Budowane są nowe tory i nowe perony [...] rozwieszenie ponad 120 km sieci trakcyjnej. Modernizacja połączenia Warszawa Zachodnia – Skierniewice, prowadzona na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pozwoli na skrócenie czasu podróży na linii Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-katowice-gliwice-2713

Szybciej na trasie Katowice - Gliwice

28.01.2015

ławki, a także oświetlenie oraz nagłośnienie. Rewitalizacja objęła również niezbędne do sprawnego prowadzenia ruchu obiekty inżynieryjne m.in. 5 wiaduktów oraz 1 most. Koszt wszystkich prac to ok. 40 mln zł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-dolnoslaskie-linie-zyskuja-pasazerowie-i-transport-towarow-2735

Miliardy na dolnośląskie linie - zyskują pasażerowie i transport towarów

20.02.2015

linii o dł. ponad 400 km. - PLK wykorzystują doświadczenie minionej perspektywy UE, by sprawniej prowadzić projekty z wykorzystaniem środków unijnych. Dolny Śląsk dzięki kolejnym projektom zyska sieć kolejową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotka-podroz-i-wygodniejsze-perony-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2731

Krótka podróż i wygodniejsze perony na trasie Wrocław - Jelenia Góra

17.02.2015

Jeleniej Góry Skrócenie o 1,5 godz. czasu przejazdu z Wrocławia do Jeleniej Góry jest głównym efektem prowadzonej od kilku lat modernizacji linii. PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

Centralnej Magistrali Kolejowej łączącej Warszawę z Katowicami i Krakowem, pociąg PKP Intercity prowadzony przez lokomotywę Husarz osiągnął prędkość 204 km/h. Było to możliwe dzięki modernizacji linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-ekranie-calodobowe-zintegrowane-zarzadzanie-1678

Na ekranie - całodobowe, zintegrowane zarządzanie

20.06.2012

mapa sieci kolejowej. Tu dostępne są informacje o sytuacji na liniach kolejowych całego kraju i prowadzony jest jej nadzór. W drugiej sali pracuje, powoływane w sytuacjach kryzysowych, Kolejowe Centrum

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook