Wyniki wyszukiwania
sygnały o działaniu urządzeń. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, ogranicza prędkość pociągu do 20 km/h i zachowuje szczególną ostrożność. Modernizacja pozwoli również na szybszą jazdę
PRZECZYTAJogrzewanym rozjazdom i 8 skrzyżowaniom bezkolizyjnym, pociągi pasażerskie na trasie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Zastosowanie ekranów akustycznych, mat antywibracyjnych, czy
PRZECZYTAJKolej zbliży Wrocław z Poznaniem
02.04.2013
Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego pozwoli pociągom pasażerskim na przyspieszenie do prędkości 160km/h. Prace prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. polegają na rozbiórce istniejącej
PRZECZYTAJNowy most na Nysie Łużyckiej
29.03.2012
kończy sieć trakcyjną przęsłem naprężenia po stronie niemieckiej. Celem projektu jest zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h oraz obniżenie zagrożenia oddziaływania ładunków niebezpiecznych na środowisko
PRZECZYTAJModernizacja linii kolejowej łączącej stolice Małopolski i Podkarpacia pozwoli na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów pasażerskich do 160 km/h. Dzięki tej inwestycji szybciej pojadą również pociągi
PRZECZYTAJtorowych: wymieniono ponad 9 km torów między ulicą Ostroroga i mostem kolejowym - Gdańskim, podnosząc prędkość na tym odcinku z 40 do 80 km/h, wymieniono sieć trakcyjną i urządzenia sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJprzejazdów na całym odcinku linii po zakończonej modernizacji zostanie zaledwie 16. Dzięki temu prędkość pociągów pasażerskich wyniesie 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Gdyni ulegnie znacznemu
PRZECZYTAJPuck, Władysławowo, Kuźnica, Jastarnia, Hel Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h , a także skrócenie czasu jazdy pociągów o ok. 15 - 25 minut w zależności od taboru
PRZECZYTAJefektywny transport cargo. Ułatwiliśmy m.in. dostęp do tras przewoźnikom towarowym oraz zwiększyliśmy prędkości dla pociągów towarowych na sieci, likwidujemy ograniczenia i wąskie gardła, co znacząco przyspiesza
PRZECZYTAJzakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu wymaganych pozwoleń najszybsze pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe 120 km/h (obecnie do 80 km/h). Linią będą mogły jeździć
PRZECZYTAJ