• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-11-mln-zl-plk-poprawia-obsluge-pasazerow-w-czestochowie-3044

Za 11 mln zł PLK poprawia obsługę pasażerów w Częstochowie

06.04.2016

atrakcyjnych czasów przejazdu z Częstochowy m.in. do Warszawy, Wrocławia, Krakowa zwiększyło liczbę podróżnych. Nowe przejście pod torami Częstochowy Stradom, zapewni bezpieczne dojście do pociągów. Częstochowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowane-na-wielkanocne-wyjazdy-3037

PLK przygotowane na wielkanocne wyjazdy

25.03.2016

szlaków kolejowych wykorzystane będą m.in. mobilne centra monitoringu i fotopułapki. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK – 22 474 00 00. Szlaban na ryzyko Kierowcom przypominamy o wymogu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wprowadzenie-korekty-rozkladu-13-marca-przebieglo-planowo-3025

Wprowadzenie korekty rozkładu 13 marca przebiegło planowo

14.03.2016

Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymali wsparcie mobilnych informatorów, którzy od 11 marca do dziś - 14 marca dyżurują na 18 największych dw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-20-wygodniejszych-stacji-i-przystankow-na-podlasiu-3017

Ponad 20 wygodniejszych stacji i przystanków na Podlasiu

01.03.2016

Szepietowie, Hajnówce, Suwałkach, Augustowie, Czyżewie i Różanymstoku. PLK ułatwiają także obsługę podróżnym, którzy dojeżdżają do stacji na rowerach. Na 17 przystankach, m.in. w Czarnej Białostockiej, Mońkach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

linii kolejowej nr 285 na odcinku Świdnica Kraszowice-Jedlina Zdrój. Poprawa standardu obsługi podróżnych to m.in. modernizacja wszystkich stacji i przystanków na linii poznańskiej od Żmigrodu do Wrocławia [...] liniach do Wałbrzycha, Jeleniej Góry, Opola, Jelcza Laskowic, Obornik Śląskich. Zmieniła się obsługa podróżnych zmodernizowanych na stacjach i przystankach. Na torach podniósł się poziom bezpieczeństwa. Na obszarze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-na-stacji-w-bochni-coraz-krotsza-podroz-do-krakowa-i-rzeszowa-3020

Wygodniej na stacji w Bochni. Coraz krótsza podróż do Krakowa i Rzeszowa

08.03.2016

Małopolski i Podkarpacia, to nie jedyne korzyści z kolejowej inwestycji. PLK zadbały również o komfort podróżnych. Duży zakres zmian widać na stacji Bochnia, gdzie wybudowane zostało przejście podziemne, łączące [...] niepełnosprawnych. Przygotowano także pomieszczenie dla matki z dzieckiem. Z myślą o bezpieczeństwie podróżnych, w obiekcie został zainstalowany nowoczesny monitoring. W drodze do przyśpieszenia Obecnie prowadzone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poczatek-prac-na-stacji-piaseczno-3022

Początek prac na stacji Piaseczno

10.03.2016

portalpasazera.pl oraz na stronie przewoźnika – Kolei Mazowieckich. PLK wzmocniły informacje dla podróżnych. Liczniejsza jest obsada zespołów technicznych na modernizowanym odcinku, które w przypadku usterek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-rzeszow-nie-tylko-krotsza-podroz-3024

Kraków – Rzeszów - nie tylko krótsza podróż

13.03.2016

e wykorzystać swoje możliwości. Środki finansowe, przeznaczone przez PLK na infrastrukturę dla podróżnych, zagwarantowały wygodne, dobrze oznakowane perony oraz przebudowane dojścia do stacji i przystanków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-uczestniczy-w-organizacji-sdm-3009

PLK uczestniczy w organizacji ŚDM

18.02.2016

przygotowania, których celem jest zapewnienie jak najlepszych warunków pracy przewoźników i obsługi podróżnych w czasie wydarzenia. PLK planują m.in. budowę przejścia podziemnego łączącego perony i teren obok [...] znacznie większej niż zwykle liczby pasażerów. Zostaną wprowadzone specjalne oznakowania, a pomocą podróżnym będą służyć mobilni informatorzy. Zarówno z nimi, jak i z pracownikami punktów o nazwie InfoDworce [...] że z usług PKP Intercity, jedynie w ramach przejazdów grupowych, skorzysta kilkadziesiąt tysięcy podróżnych. Szeroko zakrojone przygotowania prowadzone są także w obszarze bezpieczeństwa. Straż Ochrony Kolei

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-zlotych-na-poprawe-kolejowych-tras-towarowych-3006

Miliardy złotych na poprawę kolejowych tras towarowych

12.02.2016

infrastruktury na przystankach i stacjach podniesie się poziom bezpieczeństwa i komfort obsługi podróżnych. Ponadto za 1,7 mld zł planowane są inwestycje finansowane ze środków krajowych, które mają na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...143144145146147148149150151152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1471 do 1480 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook