• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3667, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-zintegrowany-system-transportu-w-aglomeracji-krakowskiej-podpisanie-porozumienia-555

Projekt: "Zintegrowany System Transportu w aglomeracji Krakowskiej" - podpisanie porozumienia

08.05.2009

różnych gałęzi transportu, dla zapewnienia sprawnej i bezpiecznej obsługi uczestników EURO 2012. W ramach Projektu planowana jest: Przebudowa i modernizacja Stacji Kraków Główny ( pod kątem przyjęcia podróżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/demontaz-wiaduktu-kolejowego-nad-aleja-solidarnosci-w-warszawie-401

Demontaż wiaduktu kolejowego nad Aleją Solidarności w Warszawie

08.07.2008

„Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II w Polsce” i realizowana jest w ramach przetargu nr 8 „Odcinek Warszawa Wschodnia – Legionowo oraz stacja Nasielsk”. Źródło finansowania:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-modernizacja-stacji-wroclaw-glowny-659

Postępowanie przetargowe: modernizacja stacji Wrocław Główny

17.11.2009

PKP PLK S.A. (z wyjątkiem peronów, wiat peronowych i przejść tunelowych) na stacji Wrocław Główny w ramach projektu FS 2004/PL/16/C/PT/005 "Modernizacja linii kolejowej E 59, odcinek Wrocław -Poznań (etap

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/boleslawiecki-wiadukt-wystawa-w-legnicy-649

Bolesławiecki wiadukt - wystawa w Legnicy

23.10.2009

Gansela. Składa się z 35 półkolistych przęseł ma 490 m długości, 8 m szerokości i 26 m wysokości. W ramach Modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica – Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-200-km-h-616

Będzie 200 km/h!

27.08.2009

Polskie Linie Kolejowe i budżetu państwa. Jeżeli w wyniku konkursu projekt zostanie zatwierdzony w ramach projektu TEN-T, będzie finansowany ze środków TEN-T i budżetu państwa. Rezultaty projektu: wdrożenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-modernizacje-sieci-trakcyjnej-na-szlaku-wloszczowa-pln-knapowka-na-centralnej-magistrali-kolejowej-609

Podpisanie umowy na modernizację sieci trakcyjnej na szlaku Włoszczowa Płn.-Knapówka, na Centralnej Magistrali Kolejowej.

18.08.2009

oraz środki budżetowe. Prace, podzielone na dwa etapy, zostaną ukończone do 31 sierpnia 2010 r. W ramach zamówienia zostanie wykonane opracowanie dokumentacji projektowej dla całego zadania wraz z przebudową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-w-kolbuszowej-577

Modernizacja w Kolbuszowej

16.06.2009

wany układ torowy wraz z peronem i przejściem podziemnym w stacji PKP Kolbuszowa, zrealizowany w ramach zadania pt: "Modernizacja drogi kolejowej na odcinku Rzeszów - Warszawa przez Kolbuszową". W spotkaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-poprawe-wygladu-stacji-i-przystankow-w-calej-polsce-2661

35 mln zł na poprawę wyglądu stacji i przystanków w całej Polsce

03.11.2014

inne elementy małej infrastruktury. Nowoczesne perony i infrastruktura pasażerska powstają głównie w ramach modernizacji i rewitalizacji całych linii kolejowych. Program remontowy jest ich uzupełnieniem. Do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzynastu-latach-przerwy-zostaje-wznowiony-ruch-pasazerski-z-lublina-do-lubartowa-realizacja-tego-projektu-umozliwila-wznowienie-przewozow-pasazerskich-zawieszonych-w-2000-roku-1894

Po trzynastu latach przerwy zostaje wznowiony ruch pasażerski z Lublina do Lubartowa. Realizacja tego projektu umożliwiła wznowienie przewozów pasażerskich zawieszonych w 2000 roku

04.04.2013

przekracza 41 mln zł, a dotacja unijna przyznana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 wynosi ponad 32 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-opoczna-do-warszawy-w-godzine-1845

Koleją z Opoczna do Warszawy w godzinę

04.02.2013

bieg na stacji Opoczno Południe z kierunku Tomaszowa Mazowieckiego a w przyszłości i z Łodzi. W ramach robót zaplanowano również przystosowanie pobliskiego wiaduktu do funkcji przejścia podziemnego.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...140141142143144145146147148149...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1441 do 1450 z 3667.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook