Wyniki wyszukiwania
różnych gałęzi transportu, dla zapewnienia sprawnej i bezpiecznej obsługi uczestników EURO 2012. W ramach Projektu planowana jest: Przebudowa i modernizacja Stacji Kraków Główny ( pod kątem przyjęcia podróżnych
PRZECZYTAJ„Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II w Polsce” i realizowana jest w ramach przetargu nr 8 „Odcinek Warszawa Wschodnia – Legionowo oraz stacja Nasielsk”. Źródło finansowania:
PRZECZYTAJPKP PLK S.A. (z wyjątkiem peronów, wiat peronowych i przejść tunelowych) na stacji Wrocław Główny w ramach projektu FS 2004/PL/16/C/PT/005 "Modernizacja linii kolejowej E 59, odcinek Wrocław -Poznań (etap
PRZECZYTAJGansela. Składa się z 35 półkolistych przęseł ma 490 m długości, 8 m szerokości i 26 m wysokości. W ramach Modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica – Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/
PRZECZYTAJBędzie 200 km/h!
27.08.2009
Polskie Linie Kolejowe i budżetu państwa. Jeżeli w wyniku konkursu projekt zostanie zatwierdzony w ramach projektu TEN-T, będzie finansowany ze środków TEN-T i budżetu państwa. Rezultaty projektu: wdrożenie
PRZECZYTAJoraz środki budżetowe. Prace, podzielone na dwa etapy, zostaną ukończone do 31 sierpnia 2010 r. W ramach zamówienia zostanie wykonane opracowanie dokumentacji projektowej dla całego zadania wraz z przebudową
PRZECZYTAJModernizacja w Kolbuszowej
16.06.2009
wany układ torowy wraz z peronem i przejściem podziemnym w stacji PKP Kolbuszowa, zrealizowany w ramach zadania pt: "Modernizacja drogi kolejowej na odcinku Rzeszów - Warszawa przez Kolbuszową". W spotkaniu
PRZECZYTAJinne elementy małej infrastruktury. Nowoczesne perony i infrastruktura pasażerska powstają głównie w ramach modernizacji i rewitalizacji całych linii kolejowych. Program remontowy jest ich uzupełnieniem. Do
PRZECZYTAJprzekracza 41 mln zł, a dotacja unijna przyznana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 wynosi ponad 32 mln
PRZECZYTAJKoleją z Opoczna do Warszawy w godzinę
04.02.2013
bieg na stacji Opoczno Południe z kierunku Tomaszowa Mazowieckiego a w przyszłości i z Łodzi. W ramach robót zaplanowano również przystosowanie pobliskiego wiaduktu do funkcji przejścia podziemnego.
PRZECZYTAJ