Wyniki wyszukiwania
stycznia funkcjonuje tu również nowe, dwupoziomowe skrzyżowanie. Lepsza obsługa pasażerów W ramach prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacji odcinka Poznań – Czempiń, zmodernizowano m.in
PRZECZYTAJprzebudowę torów i wymianę sieci trakcyjnej o łącznej długości ok. 12 km. Poziom bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego podniesie zabudowa komputerowych urządzeń sterowania. Stacja zostanie dostosowana
PRZECZYTAJmiędzy Działdowem a Olsztynem z prędkością 120 km/h, co skróci podróż o około 10 minut. Prace będą prowadzone w formule „projektuj i buduj” w latach 2017-2020. Jeszcze w tym roku planowane jest ogłoszenie
PRZECZYTAJPLK w Radzie Ekspertów ds. kolejowych
09.12.2016
sektorze kolejowym, wytycznych dotyczących sporządzania opisów przedmiotu zamówienia publicznego oraz prowadzenia postępowań przetargowych w zakresie kolejnictwa oraz rekomendacji do wdrożenia rozwiązań opracowanych
PRZECZYTAJNowe połączenia na Lubelszczyźnie Prowadzone inwestycje pozwolą na przywrócenie regularnego ruchu pociągów, początkowo towarowych, na północnym odcinku trasy Lublin – Łuków. PLK remontują mosty i wymieniają
PRZECZYTAJna sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 1 535 226,96 PLN. W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu w oparciu o postanowienia §14 Regulaminu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w sprawie
PRZECZYTAJ237 km. Przewidywany koszt modernizacji to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie realizacji robót, prowadzonych w systemie „projektuj i buduj", planowane jest na czerwiec 2014 r. Linia kolejowa E 30 stanowi
PRZECZYTAJPLK w debacie o KDP
31.08.2011
i szybkich, a funkcjonalna kolej powinna mieć wydzielone linie dla ruchu pasażerskiego. Debata, prowadzona przez Jacka Żakowskiego, odbyła się 30 sierpnia 2011 r. w Business Centre Club w Warszawie. Uc
PRZECZYTAJW postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oferty złożyli: Systra S.A. - 1 328 400 zł brutto (1 080 000 zł netto) Konsorcjum w składzie: Egis Poland Sp. z o.o., Ernst&Young Corporate
PRZECZYTAJanalizie technicznej, marketingowej i oddziaływania na środowisko wybrano najlepszy wariant. Prace prowadzone są w ramach projektu POIiŚ 7.1 – 2.2 „Studium wykonalności – dokumentacja przedprojektowa dla
PRZECZYTAJ