• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy -7.324071261:52:47piątek07piątekpiątek10.80.77.5201piątek1,23GBpiątek. Rezultatów: 6351, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczecie-prac-w-rejonie-plocka-1627

Rozpoczęcie prac w rejonie Płocka

02.04.2012

Umowę podpisano z konsorcjum w składzie: Salcef Polska Sp. z o.o oraz: Salcef Costruzioni Edili e Ferroviarie S.p.A z siedzibą w Rzymie, z Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie S.p.A. Spółka Akcyjna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-ramach-projektu-modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-warszawa-poznan-pozostale-roboty-odcinek-sochaczew-swarzedz-prace-przygotowawcze-1626

Otwarcie ofert w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz – prace przygotowawcze.”

30.03.2012

Pozostałymi oferentami są następujące konsorcja i firmy: Konsorcjum Firm: ARCADIS Sp. z o.o. z Warszawy – Lider; Movares Polska Sp. z o.o. z Warszawy; Biuro Projektów Kolejowych i Usług Inwestycyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-odbudowe-toru-nr-1-na-linii-nr-540-lodz-chojny-lodz-widzew-podpisana-1625

Umowa na odbudowę toru nr 1 na linii nr 540 Łódź Chojny - Łódź Widzew podpisana

30.03.2012

W wyniku badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu przetargowym, za najbardziej korzystną uznano ofertę przedstawioną przez firmę PORR (Polska), Warszawa, na kwotę 14 883 910,83 PLN netto; 18 307

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grozne-wypalania-przy-torach-1624

Groźne wypalania przy torach

29.03.2012

W środę wieczorem 28 marca podpalenie traw wzdłuż toru stacji Wrocław Brochów spowodowało półtoragodzinna przerwę w ruchu pociągów na trasie Wrocław-Opole i opóźnienie 12 składów. Wyłączone zostało na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-na-nysie-luzyckiej-1623

Nowy most na Nysie Łużyckiej

29.03.2012

Most przez Nysę Łużycką położony jest na linii Węgliniec – Horka. Łączy sieci kolejowe PKP PLK S.A. oraz DB Netz AG. Projekt modernizacji obejmuje jego przebudowę oraz elektryfikację do punktu styku s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-automatyce-kolejowej-1622

PLK w debacie o automatyce kolejowej

27.03.2012

Bezpieczeństwo prowadzenia ruchu kolejowego zapewnia współdziałanie dwóch czynników: techniki i procedur. Nawet w sytuacji wystąpienia usterki urządzenia muszą działać bezpiecznie, a dalsze prowadzeni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzynarodowe-przystanki-kolejowe-1681

Międzynarodowe przystanki kolejowe

22.06.2012

Kolejarze dowozili, obsługiwali i informowali na nich tysiące kolorowych grup, fanów prawie wszystkich drużyn turnieju. Na przyjazdach pod stadiony wszyscy byli radośni. Na wyjazdach emocje były zróżn

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przed-meczami-jest-rozklad-1680

Przed meczami jest rozkład

22.06.2012

Rozkład przygotowywany przez przewoźników i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. musiał być z wyprzedzeniem precyzyjnie dostosowany do kolejnych etapów turnieju. Należało pogodzić różne potrzeby komunikacy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-przyszlosc-i-wyzwania-1679

Dworzec Łódź Fabryczna – przyszłość i wyzwania

21.06.2012

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaprezentowały ostateczne koncepcje dworca Łódź Fabryczna i modernizacji linii kolejowej na odcinku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna. Nowy dworzec znajdzie się w sercu nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-ekranie-calodobowe-zintegrowane-zarzadzanie-1678

Na ekranie - całodobowe, zintegrowane zarządzanie

20.06.2012

System zarządzania składa się z trzech poziomów. Pierwszy usytuowany jest w zakładach linii kolejowych, drugi obejmuje regionalne ekspozytury zarządzania ruchem kolejowym, a ostatnim jest poziom centr

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...129130131132133134135136137138...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1331 do 1340 z 6351.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook