• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 4 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/proby-obciazeniowe-na-centralnej-magistrali-kolejowej-671

Próby obciążeniowe na Centralnej Magistrali Kolejowej

07.12.2009

grudnia 2009 r. firma ASPEKT, przy współudziale Politechniki Wrocławskiej i Politechniki Gdańskiej prowadziła próby z wykorzystaniem specjalistycznej aparatury pomiarowej i nowoczesnego taboru. Dwie lokomotywy [...] że konstrukcje obiektów spełniają przyjęte założenia do prędkości 200 km/h. Badania tego typu prowadzone były po raz pierwszy w Polsce, a dalsze testowanie tych konstrukcji nastąpi po zakupie taboru

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadzanie-infrastruktura-kolejowa-umowa-pomiedzy-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-a-koleja-bialoruska-662

Zarządzanie infrastrukturą kolejową - umowa pomiędzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. a Koleją Białoruską

19.11.2009

Porozumienie o współpracy w zakresie zarządzania infrastrukturą kolejową i dostępu do niej dla prowadzenia ruchu kolejowego przez granicę między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Białorusi. W imieniu PKP [...] Międzynarodowej. Reguluje ono podstawy współpracy w zakresie zarządzania infrastrukturą przy prowadzeniu ruchu przez granicę państwową i wypełnia dyrektywy Unii Europejskiej, nakazujące wydzielenie d [...] ch przejść granicznych w oparciu o zawarte Porozumienie. Dążenie do określenia uregulowań dla prowadzenia ruchu kolejowego przez granice państwowe jest realizacją właściwych regulacji unijnych i ministerstwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-kolejowej-duzych-predkosci-z-wroclawia-i-poznania-przez-lodz-do-warszawy-713

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy.

16.02.2010

linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy. W postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego w lipcu 2009 r. komisja przetargowa PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opady-sniegu-utrudnienia-w-ruchu-pociagow-706

Opady śniegu-utrudnienia w ruchu pociągów

03.02.2010

przejezdna dzięki pracy prawie 5700 osób i ciężkiego sprzętu odśnieżnego zaangażowanych w akcji „Zima” prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA, zarządcę publicznej sieci kolejowej. W nocy i dziś rano największe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zima-nie-wstrzymala-modernizacji-stacji-brzeg-700

Zima nie wstrzymała modernizacji stacji Brzeg

25.01.2010

część podpór i konstrukcji nośnych wiaduktów nad ul. Kilińskiego i ul. Małujowicką. Od grudnia prowadzony jest po nich ruch pociągów. Przy obecnych zmianach pogody ważna okazała się naprawa kolektora

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclawskie-centrum-dyspozytorskie-694

Wrocławskie Centrum Dyspozytorskie

18.01.2010

monitorach zapewniona jest rejestracja i wizualizację rzeczywistego ruchu pociągów na szlakach. Prowadzony jest elektroniczny dziennik dyspozytora i rejestracja komunikatów od i do dyspozytora. Dostępny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-gdyni-zmiana-rozkladu-jazdy-722

Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni-zmiana rozkładu jazdy

09.03.2010

natomiast od 15 czerwca będą czynne dwa tory między Pszczółkami i Pruszczem Gdańskim. W związku z prowadzonymi pracami, zostanie wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu pociągów. W celu maksymalnego odciążenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-z-lowicza-do-lodzi-740

Wkrótce szybciej z Łowicza do Łodzi

31.03.2010

wyłączona z ruchu pasażerskiego przez dwoma laty wskutek złego stanu technicznego. Od tej pory był tam prowadzony w niewielkim zakresie wyłącznie ruch towarowy. Plany modernizacji przewidują przywrócenie prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-wolsztyn-lubon-736

Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn-Luboń

24.03.2010

to, że z tej trasy korzystają osoby dojeżdżające do pracy. Poprawione zostanie bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów i standard usług przewozowych. Ograniczony zostanie hałas. Osoby niepełnosprawne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczynaja-sie-przygotowania-do-nastepnego-etapu-modernizacji-linii-e-65-warszawa-gdynia-735

Rozpoczynają się przygotowania do następnego etapu modernizacji linii E-65 Warszawa Gdynia

19.03.2010

stworzenie płaszczyzny odniesienia dla monitoringu porealizacyjnego, stąd monitoring migracji zwierząt prowadzony może być jedynie w lokalizacjach, w których nie rozpoczęły się jeszcze roboty budowlane. Zadanie [...] zwierzyny przez tory oraz wstępna identyfikacja i opis gatunków zwierząt, z którymi może kolidować prowadzenie ruchu kolejowego; Etap II opracowanie metodologii monitoringu; Etap III przeprowadzenie monitoringu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook