• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/milionowe-straty-spowodowane-kradziezami-infrastruktury-technicznej-1786

Milionowe straty spowodowane kradzieżami infrastruktury technicznej

13.11.2012

12 listopada br. w Warszawie odbyła się pierwsza Konferencja p.n. „Przeciwdziałanie kradzieżom metali” , która została zorganizowana przez Sygnatariuszy podpisanego w dniu 23 sierpnia 2012 r. „Memoran

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-polaczenia-kolejowego-z-lotniskiem-w-balicach-1785

Modernizacja połączenia kolejowego z lotniskiem w Balicach

05.11.2012

modernizacyjne rozpoczną się na przełomie I i II kwartału 2013 roku. Planowany koszt robót to około 272 mln zł (netto). Projekt Wykonanie robót budowlanych wraz z opracowaniem projektów wykonawczych dla Projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-zarzadzania-ruchem-kolejowym-polskich-linii-kolejowe-sa-oficjalne-otwarcie-1781

Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym Polskich Linii Kolejowe S.A. oficjalne otwarcie.

30.10.2012

Centrum było konsorcjum firm Arcus S.A. i Perfect Displays Sp. z o.o.. Jego realizacja kosztowała 5 mln złotych. „Oprócz warszawskiej centrali, innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy w 8 centrach regionalnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-poprawia-trasy-w-sudetach-1780

PKP Polskie Linie Kolejowe poprawią trasy w Sudetach

30.10.2012

Modernizacja linii kolejowej nr 309 Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój ma kosztować 70 mln zł, z czego 41 mln zł to dotacja unijna. Obejmie m.in. 18,6 km torów, obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe, rozjazdy [...] linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba to inwestycja o wartości prawie 36 mln zł, dotacja unijna 21 mln zł. Poza 12,3 km torów i rozjazdów, prace obejmą obiekty inżynieryjne. Na stacjach Szklarska [...] zostanie pond 30 kilometrów torów wraz z obiektami inżynieryjnymi i peronami za ponad 100 mln zł, z czego ok. 60 mln zł to dofinansowanie z Unii Europejskiej za pośrednictwem Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-realizacji-waznego-zadania-inwestycyjnego-1775

Coraz bliżej realizacji ważnego zadania inwestycyjnego

24.10.2012

do realizacji w perspektywie finansowej 2014 – 2020. Koszt wykonania prac projektowych wynosi 29,5 mln zł netto. Termin ich zakończenia, zgodnie z podpisaną umową przewidziany jest na grudzień 2014 r. Zbigniew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-polaczenia-kolejowe-do-zielonej-gory-1773

Szybsze połączenia kolejowe do Zielonej Góry

24.10.2012

podwyższenia bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych. Koszt pierwszego etapu modernizacji wynosi około 60 mln zł. Realizacja zadania odbywa się w systemie „projektuj i buduj”. Projekt „Modernizacja linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-oglosily-przetarg-na-wykonanie-rewitalizacji-linii-kolejowej-na-odcinku-paczyna-toszek-blotnica-strzelecka-1832

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wykonanie rewitalizacji linii kolejowej na odcinku Paczyna - Toszek - Błotnica Strzelecka

29.01.2013

Zakończenie inwestycji planowane jest do 30 listopada 2013 roku. Szacunkowa wartość zamówienia to ok. 42,3 mln zł netto. Zadanie to zostanie sfinansowane ze środków budżetowych. Inwestycja uzupełni planowaną przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-oglosily-przetarg-na-wykonanie-rewitalizacji-linii-kolejowej-na-odcinku-koniecpol-czestochowa-stradom-1823

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wykonanie rewitalizacji linii kolejowej na odcinku Koniecpol – Częstochowa Stradom

18.01.2013

Zakończenie inwestycji planowane jest do 30 listopada 2013 roku. Szacunkowa wartość zamówienia to ok. 110 mln PLN netto. Zadanie zostanie sfinansowane w większości ze środków budżetowych. Dodatkowe informacje:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-linii-torun-bydgoszcz-1818

Przyspieszenie na linii Toruń – Bydgoszcz

10.01.2013

środków UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie robót o wartości prawie 199 mln zł brutto przewidziano w kwietniu 2014 roku. R ewitalizacja jest prowadzona w ramach projektu POIiŚ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-lesnica-modernizacja-zachowa-historie-1812

Wrocław Leśnica – modernizacja zachowa historię

28.12.2012

zadania „Odbudowa i modernizacja linii kolejowych E-30/C-E 30 odcinek Legnica–Wrocław-Opole wynosi 65 mln zł. Informacje dla mediów Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. m.s

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook