Wyniki wyszukiwania
zwiększa moce obliczeniowe oraz ergonomię pracy, a przez to pozwala nam lepiej realizować potrzeby informacyjne, szybciej dostarczać szczegółowe analizy, dokładniej planować i kontrolować procesy, a w przyszłości
PRZECZYTAJDocelowo wszystkie stacje zostaną wyposażone w nowoczesną infrastrukturę - wiaty, ławki oraz tablice informacyjne. Obecnie kontynuowana jest przebudowa toru nr 2 na stacjach Bąków i Sieraków Śląski oraz na szlaku
PRZECZYTAJOrientację na poszczególnych przystankach i stacjach ułatwia spójny system oznakowania i tablice informacyjne. Dla osób z ograniczoną możliwością poruszania wygodniejszy dostęp do peronów zapewniają pochylnie
PRZECZYTAJTylko w tym roku PLK przeznaczy na inwestycje ponad 7 mld zł i zmodernizuje około 1,5 tys. km torów. Celem działań zarządcy infrastruktury jest skrócenie czasu jazdy pociągów już od grudnia tego roku
PRZECZYTAJmonitoringu pasażerowie informowani są za pomocą rozmieszczonych na dworcach i peronach piktogramów informacyjnych. Specjalne naklejki informujące podróżnych o monitoringu wizyjnym znajdują się również w pociągach
PRZECZYTAJkorzystać szkoły i ośrodki szkolenia kierowców. Poza działaniami prewencyjnymi, edukacyjnymi oraz informacyjnymi kampanii Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”, na poprawę bezpieczeństwa na przejazdach
PRZECZYTAJChebzie i Ruda Śląska poprawi obsługę podróżnych. Odnawiane są tam wiaty, montowane ławki i tablice informacyjne. W październiku rozpocznie się rewitalizacja 30 km linii kolejowej Rybnik – Wodzisław Śląski –
PRZECZYTAJpociągów. Zainstalowano na nich nowe oświetlenie, nowoczesne systemy nagłośnienia oraz tablice informacyjne. Perony są przystosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Dzięki pochylniom
PRZECZYTAJbudowę dziewięciu wiat oraz instalację nowoczesnego systemu nagłośnienia i elektronicznych tablic informacyjnych, podwyższy komfort i standard podróży. Dzięki instalacji wind, perony będą dostępne np. dla rodziców
PRZECZYTAJOstatnia korekta rozkładu jazdy pociągów
10.10.2014
Centralna, Warszawa Wschodnia. Prace remontowe potrwają od 14 października do 1 grudnia. Akcja informacyjna Pasażerowie są informowani o zmianach wynikających z korekty za pośrednictwem wszystkich dostępnych [...] pociągach, stron internetowych, mediów społecznościowych czy infolinii. Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, otrzymują wsparcie mobilnych informatorów od 10 do 13
PRZECZYTAJ