• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1188, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszynisci-pod-nadzorem-zwiekszymy-bezpieczenstwo-pociagow-w-krakowie-i-linii-w-kierunku-katowic-10778

Maszyniści pod nadzorem - zwiększymy bezpieczeństwo pociągów w Krakowie i linii w kierunku Katowic

11.06.2025

dzięki czemu nie wpłyną na bieżący ruch pociągów. Wartość projektu „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 na liniach kolejowych nr 133 i 134 odc. Sosnowiec Jęzor – Kraków Główny oraz linii kolejowej nr 91 odc [...] przeprowadzonym przez PLK w poprzednich latach pociągi pasażerskie rozpędzają się na tej linii do 160 km/h. System ERTMS/ETCS został już zainstalowany na odcinku łączącym Podłęże z Rzeszowem.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/utrzymujemy-dobre-relacje-miedzy-wielkopolska-a-dolnym-slaskiem-10788

Utrzymujemy dobre relacje między Wielkopolską a Dolnym Śląskiem

13.06.2025

niewidomych pasażerów na antypoślizgowej nawierzchni zamontujemy ścieżki naprowadzające. Na ponad 30-km odcinku między Ostrowem Wielkopolskim a Międzyborzem Sycowskim wzmocnimy podłoże i wymienimy szyny [...] Sycowskiej oraz Twardogórze. Zapewni również do nich dogodny dostęp, zabudowując odpowiednie dojścia. Na 20-km trasie wyremontowana i wzmocniona zostanie nawierzchnia torowa. Wymienimy również 7 rozjazdów. Wykonane [...] Zakres umowy obejmuje remont lub przebudowę 33 obiektów inżynieryjnych: 24 przepustów, 7 wiaduktów i 2 ścian oporowych. Na dolnośląskiej trasie bezpieczeństwo zostanie poprawione na 12 skrzyżowaniach drogi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-nasielska-do-sierpca-tak-szybko-jak-nigdy-wczesniej-10797

Pociągiem z Nasielska do Sierpca tak szybko, jak nigdy wcześniej

13.06.2025

wyremontowaliśmy 8 obiektów inżynieryjnych. W efekcie, już od 15 czerwca, pociągi przyśpieszą do 100 km/h, co skróci czas podróży między Nasielskiem a Sierpcem aż o około 25 minut. Czas przejazdu koleją [...] Koszt prac, realizowanych przez Zakłady Automatyki i Telekomunikacji Sp. z o.o. w Gdyni, to blisko 2 mln zł netto ze środków własnych PLK SA. Zakończenie robót planowane jest do końca sierpnia br. Po [...] w 2026 r. umożliwi podniesienie prędkości pociągów pasażerskich na trasie Nasielsk – Sierpc do 120 km/h, a tym samym dalsze skrócenie podróży koleją o dodatkowe minuty. Pozwoli to również na zwiększenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-inwestuje-miliardy-z-kpo-w-nowoczesna-i-bezpieczna-infrastrukture-10794

PLK SA inwestuje miliardy z KPO w nowoczesną i bezpieczną infrastrukturę

13.06.2025

zawarliśmy 24 umowy na prace na ponad 546 km linii kolejowych o wartości przewyższającej 6,5 mld zł, w tym 9 umów na rewitalizację 222 km torów i 15 umów na modernizację 323 km. Wśród przykładowych inwestycji warto [...] wartości ponad 320 mln zł. Obejmowały one modernizację 184 km linii kolejowych, poprawę bezpieczeństwa na 152 przejazdach kolejowo-drogowych, likwidację 2 wąskich gardeł, instalację urządzeń zdalnego sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-szybciej-na-trasie-rypin-brodnica-jablonowo-pomorskie-10800

Pociągi pojadą szybciej na trasie Rypin – Brodnica – Jabłonowo Pomorskie

13.06.2025

zakończeniu robót i pozyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h zamiast 80 km/h (lk 33) i 60 km/h (lk 208) jak obecnie. Skróci to czas podróży pociągiem na szlaku Rypin – Jabłonowo [...] tor zostanie wyregulowany. Podróżni wygodnie wsiądą do pociągów na przystanku Kretki, gdzie peron nr 2 zyska nową nawierzchnię. Będzie nowa nawierzchnia na 17 przejazdach kolejowo-drogowych. Na trasie z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrocila-na-mazury-z-elku-do-gizycka-po-nowym-torze-10812

Kolej wróciła na Mazury – z Ełku do Giżycka po nowym torze

18.06.2025

160 km/h zamiast 80 km/h. Pozwoli to na skrócenie czasu podróży w kierunku Olsztyna o około 50 minut, a czas przejazdu wyniesie poniżej 2 godzin. Pociągi towarowe będą mogły przyspieszyć do 120 km/h. [...] myślą o komforcie podróżnych przebudowaliśmy perony na 3 stacjach (Giżycko, Wydminy i Stare Juchy) oraz 2 przystankach (Woszczele, Siedliska – w tych lokalizacjach prace na peronach będą jeszcze kontynuowane)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrzuca-wyzszy-bieg-towary-docieraja-szybciej-niz-rok-temu-10818

Kolej wrzuca wyższy bieg. Towary docierają szybciej niż rok temu

23.06.2025

została podniesiona na 1 708,842 km torów dla pociągów pasażerskich oraz na 1 542,577 km torów dla pociągów towarowych. Jednocześnie dopuszczalne naciski osi wzrosły na 690,205 km torów. Zmiany te poprawiają [...] Smardzów Wrocławski – Kłodzko Główne, gdzie średni czas przejazdu w 2025 roku wynosi 2 godziny i 29 minut – to aż 2 godziny i 28 minut krócej niż rok wcześniej (średni czas przejazdu wynosił prawie 5 godzin)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

Pociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Pozostałe 4 to będą tunele ewakuacyjne, a ich długość osiągnie ok. 10 km. - To jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie [...] Podłęże–Gdów. Projekt „Podłęże-Piekiełko” składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka–Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu [...] Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami nie lada wyzwanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-pelen-perspektyw-krok-w-strone-calorocznych-podrozy-do-czech-10842

Tunel pełen perspektyw – krok w stronę całorocznych podróży do Czech

30.06.2025

dzieli ich jedynie 2,5 kilometra. Kolejarze znacząco poprawili stan 10 kilometrów torów na odcinku: Boguszów-Gorce Dzikowiec - granica państwa – pociągi przyspieszyły z 30 km/h do 70 km/h. W ramach tej [...] nawierzchnię torową i oświetlenie. Obecnie obowiązująca prędkość w obiekcie to 20 km/h. Po pracach pociągi pojadą 100 km/h. Rewitalizacja rozpocznie się po podpisaniu umowy, której zawarcie planowane jest [...] przy ul. Sportowej oraz w Mieroszowie w okolicy ul. Leśnej. Roboty na przejazdach, o wartości ponad 2 mln zł, zakończą się w bieżącym roku i są finansowane ze środków KPO. Nie zwalniamy tempa. W ubiegłym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-modernizacji-trasy-bydgoszcz-trojmiasto-10863

Kolejny krok ku modernizacji trasy Bydgoszcz – Trójmiasto

01.07.2025

pozwoleń najszybsze pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe 120 km/h (obecnie do 80 km/h). Linią będą mogły jeździć najdłuższe (do 750 m) i najcięższe (nacisk [...] ogłosiliśmy przetarg na prace na odcinku Maksymilianowo – Wierzchucin. W ramach prac przebudujemy blisko 32 km istniejącego toru i zbudujemy drugi, co znacząco poprawi przepustowość na trasie. Linia zostanie z [...] oddziaływanie linii na najbliższe sąsiedztwo i środowisko naturalne. Realizacja zadania pn. „Odcinek 2 – roboty budowlane na linii kolejowej nr 201 odc. Maksymilianowo – Wierzchucin w ramach projektu „Prace

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...110111112113114115116117118119Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1171 do 1180 z 1188.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook