Wyniki wyszukiwania
Kolej na 30 filarach
11.04.2016
Lwowa – trwają prace związane z wykonywaniem pali pod podpory. 17/18 kwietnia rozpocznie się trzeci etap budowy łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami
PRZECZYTAJWarszawa Jeziorki i Czachówek Górny część starych peronów została już rozebrana i wykonawca jest na etapie zabudowy ścianek peronowych dla nowych, 200 metrowych peronów. Na 27-kilometrowym odcinku linii kolejowej
PRZECZYTAJTegoroczny montaż stojaków rowerowych to kolejny etap akcji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zapoczątkowanej w 2014 roku. Zarządca infrastruktury zrealizował oczekiwania pasażerów – rowerzystów, którzy
PRZECZYTAJ20 lipca zakończenie I etapu budowy. Takie rozwiązanie zagwarantuje przejście pod torami pielgrzymom – uczestnikom Światowych Dni Młodzieży. Po uroczystościach, w ramach II etapu, prace będą kontynuowane
PRZECZYTAJtrakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym pod drugim. Na dwutorowej linii prace prowadzone są etapami, by umożliwić utrzymanie dobrego ruchu pociągów towarowych do portu. Sprawny i bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe planują kolejną rewitalizację na linii kolejowej nr 169 Tychy – Orzesze Jaśkowice, tym razem na odcinku Tychy - Łaziska Średnie . Linia 169 jest linią zelektryfikowaną, jednotor
PRZECZYTAJjednostki samorządu terytorialnego, mogą zaproponować rozwiązania wstrzymujące procedurę na każdym etapie postępowania. Ponadto, po uzgodnieniach z samorządem, niezbędna jest jeszcze decyzja ministra transportu
PRZECZYTAJtelefonu i adres elektroniczny. 5. Każdy z kandydatów ma prawo wycofania swojej kandydatury na każdym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Wycofanie następuje przez złożenie pisemnego oświadczenia. 6. Złożone
PRZECZYTAJominięciem bardzo obciążonego odcinka Gdynia – Gdańsk – Tczew. Inwestycja została podzielona na dwa etapy i jest realizowane dla niej studium wykonalności. Zgodnie z KPK planowany koszt prac sięga 1,617 mld
PRZECZYTAJpełnią role przejść. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJ