Wyniki wyszukiwania
modernizacji linii kolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne roboty budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlaków kolejowych, a w nielicznych przypadkach poza terenem kolejowym. W ramach modernizacji
PRZECZYTAJmodernizacji linii kolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne roboty budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlaków kolejowych, a w nielicznych przypadkach poza terenem kolejowym. W ramach modernizacji
PRZECZYTAJlinii kolejowych nr 219 i 35 na odcinku Olsztyn – Szczytno – Szymany jest w całości zlokalizowany na terenie woj. warmińsko – mazurskiego w powiecie olsztyńskim i szczycieńskim. Planowana rewitalizacja i m
PRZECZYTAJkolejowego. Międzynarodowy korytarz transportowy E30 łączący Europę Zachodnią ze Wschodnią przebiega na terenie Polski od granicy państwa z Niemcami przez Zgorzelec, Węgliniec, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice
PRZECZYTAJtorami umożliwiają płynne prowadzenie prac przy utrzymaniu stałego dostępu pociągów do torów na terenie portu. Na stacji Gdynia Port gotowa jest sieć ciepłownicza, przebudowywana jest sieć wodociągowa
PRZECZYTAJuruchomienie większej liczby połączeń. - Modernizacja transeuropejskiego korytarza Rail Baltica na terenie Polski to jeden z najważniejszych projektów zapisanych w Krajowym Programie Kolejowym. Dzięki prowadzonej
PRZECZYTAJe uświadamiające bezpieczne wykonywanie obowiązków służbowych oraz prawidłowe poruszanie się na terenach kolejowych. Przyjęty przez zarząd spółki program zawiera m.in. listę 103 inicjatyw, z których prawie
PRZECZYTAJpieszego. Międzynarodowy korytarz transportowy E30 łączący Europę Zachodnią ze Wschodnią przebiega na terenie Polski od granicy państwa z Niemcami przez Zgorzelec, Węgliniec, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice
PRZECZYTAJWspółpraca z samorządami Planowanie przestrzenne na obszarach kolejowych oraz terenach z nimi sąsiadujących, ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa ruchu kolejowego, niezakłócania eksploatacji oraz działania
PRZECZYTAJpasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Linia kolejowa w tym miejscu przebiegać będzie przez tereny podgórskie. Projektanci przewidzieli poprowadzenie torów m.in. przez dwa tunele (3,8 i 1 km długości)
PRZECZYTAJ