Wyniki wyszukiwania
całej Polsce. Montaż w kolejnych 300 miejscach będzie prowadzony w 2015 roku. Koszt zaplanowanych prac na ten rok to ponad 500 tysięcy złotych. Akcja się nie kończy – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. już
PRZECZYTAJjest szczególnie ważne dla pociągów. Choć montaż każdego rozjazdu to dodatkowy plac budowy, jednak prace były zorganizowane tak, by uniknąć przerw i zmian w rozkładzie jazdy pociągów – mówi Józef Matuszczak
PRZECZYTAJprojektu wykonawczego do uwarunkowań technicznych, bez konieczności zmian zapisów umowy na wykonanie prac. Dzięki temu mniejsze jest ryzyko opóźnienia robót z przyczyn formalnych. Pierwsze rozjazdy już wymienione [...] połowę grudnia – informuje Żaneta Bąkowska, kierownik kontraktu odpowiedzialna za projekt. Później prace przeniosą się w obręb stacji Kaliska Kujawska, Nieszawa Waganiec, Włocławek Brzezie, Ostrowy i Prądy
PRZECZYTAJpołączenie Rzeszowa z Warszawą. Modernizacja linii cieszy się dużym poparciem społeczności lokalnej. Prace nad przywróceniem przejezdności linii oraz poprawy jej parametrów eksploatacyjnych były i są wspó
PRZECZYTAJdługość wynosi 67,330 km. Modernizacja w/w linii cieszy się dużym poparciem społeczności lokalnej. Prace nad przywróceniem przejezdności linii oraz poprawy jej parametrów eksploatacyjnych były i są wspó
PRZECZYTAJkluczowych projektów rewitalizacyjnych prowadzonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., który wraz z pracami realizowanymi na odcinkach Włoszczowa Północ – Częstochowa Stradom oraz Fosowskie – Opole umożliwi [...] Sp. z o.o. w Mysłowicach, a koszt realizacji projektu wynosi 323 490 000,00 PLN brutto. Zakończenie prac w ramach obu projektów zaplanowano w 2015 roku. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy
PRZECZYTAJblisko 76 mld zł. Na kolejowych szlakach kontynuowane są prace modernizacyjne. Korekta pozwala na przejście prac w kolejne etapy np. po zakończeniu prac na jednym torze, rozpoczęcie na sąsiednim. Dla podróżnych
PRZECZYTAJprojektu „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie-Radom (LOT A, B, F) Faza II” oraz „Prace na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka-Radom (LOT C, D, E)” jest współfinansowana przez Unię Europejską
PRZECZYTAJ