• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stanowić. Rezultatów: 250, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-kolej-biznes-czy-polityka-117

Konferencja "kolej: biznes czy polityka"

27.04.2005

Europie. Szef rządu zwrócił także uwagę, że szansę dla polskiej kolei, tak jak dla całej gospodarki, stanowią m.in. fundusze strukturalne i fundusze spójności. Te środki przeznaczane będą jednak przede wszystkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zespol-ds-euro-2012-408

Zespół ds. EURO 2012

15.07.2008

16 czerwca 2008 r. w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. został powołany Zespół Euro 2012 pod kierownictwem pana Kazimierza Peryta, którego celem jest koordynowanie informacji i tworzenie promocji tych in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-modernizacja-linii-kolejowej-nr-8-427

Konferencja prasowa-Modernizacja linii kolejowej nr 8

13.08.2008

Zachodnia-Warszawa Okęcie" Inwestycja kosztowała 226,2 milionów złotych, w tym 210,5 miliona złotych stanowiły wydatki kwalifikowane, z czego 26,06% było współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-kolejnych-inwestycji-we-wroclawiu-677

Zakończenie kolejnych inwestycji we Wrocławiu

15.12.2009

liniach kolejowych), AGTC (umowa o ważnych międzynarodowych liniach transportu kombinowanego) lub stanowią część paneuropejskich korytarzy transportowych. Realizacja: lata 2001 – 2009 Wartość projektu: 175

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-oddzialywania-kolei-na-otoczenie-na-linii-warszawa-lodz-747

Analiza oddziaływania kolei na otoczenie na linii Warszawa - Łódź

07.04.2010

2. Przedłożyć wyniki analiz właściwym organom. Podstawę prawną wykonania analizy porealizacyjnej stanowią decyzje Wojewody Łódzkiego o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stadion-jedzie-po-torach-866

Stadion jedzie po torach

24.08.2010

przybył pierwszy transport. Ładunek 12 betonowych rygli wykonano w firmie Max Blog w Niemczech. Stanowią elementy konstrukcyjne trybun wrocławskiego stadionu Euro 2012. Ważą ponad 100 ton i maja 36 m długości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-i-wielkie-zderzenie-hadronow-960

Koleje dużych prędkości i WIELKIE ZDERZENIE HADRONÓW !!!

27.09.2010

którym naukowcy próbują rozwikłać tajemnicę początku Wszechświata. Poszczególne elementy pociągu stanowią składniki LHC – zaproszeni do projektu artyści, wśród których znaleźli się żywiołowy zespół Sofa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niebawem-beda-mogly-wrocic-pociagi-pasazerskie-na-trase-miedzy-lowiczem-i-zgierzem-952

Niebawem będą mogły wrócić pociągi pasażerskie na trasę między Łowiczem i Zgierzem

23.09.2010

Smardzew, Zgierz, których mieszkańcy często pracują poza ich granicami. Brak połączenia kolejowego stanowiło duże utrudnienie w codziennych podróżach i zmusiło mieszkańców do poruszania się transportem autobusowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kto-ma-szanse-na-kontrakt-za-prawie-dwa-miliardy-zlotych-znamy-liste-pieciu-potencjalnych-wykonawcow-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1018

Kto ma szansę na kontrakt za prawie dwa miliardy złotych – znamy listę pięciu potencjalnych wykonawców podziemnej stacji Łódź Fabryczna

04.11.2010

metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. Część nadziemną stanowić będą hotele, biurowce i obiekty handlowe oraz apartamenty mieszkalne. W ramach projektu wykonany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-otwarcia-wystawy-7-swiatowego-kongresu-kolei-duzych-predkosci-1050

Relacja z otwarcia wystawy 7. Światowego Kongresu Kolei Dużych Prędkości

06.12.2010

zapoznać z najnowszymi osiągnięciami w tej dziedzinie. Spośród wystawców szczególnie dużą grupę stanowią przedsiębiorstwa chińskie. Chiny ze swoimi ponad 7 tysiącami kilometrów linii dużych prędkości są

PRZECZYTAJ
12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 250.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook