Wyniki wyszukiwania
Malczyce z nowym obliczem
23.04.2010
również o dostosowaniu obiektu do potrzeb i obsługi osób niepełnosprawnych. Widać efekty prace przy pochylniach dla wózków i rowerów. Klientom kolei służyć będzie nowe nagłośnienie oraz funkcjonalne oświetlenie
PRZECZYTAJosób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zapewnione zostaną m.in. dojścia do peronów z pochylniami, odpowiednia konstrukcja nawierzchni peronu. Dzięki temu z peronów bez przeszkód będą mogły korzystać
PRZECZYTAJPerony zostały podwyższone, co znacznie ułatwia wchodzenie i wychodzenie z pociągów. Ponadto, dzięki pochylniom są one w pełni przystosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Bez przeszkód
PRZECZYTAJinformacyjne. Perony są przystosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Dzięki pochylniom bez przeszkód mogą dostać się do pociągu osoby z wózkiem lub rowerem. Nowe perony powstają również
PRZECZYTAJnowe oświetlenie, system nagłaśniający oraz wiaty i elementy małej architektury. Dzięki specjalnym pochylniom obiekty będą bardziej przyjazne osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wsiadanie
PRZECZYTAJ, siedzenia i wiaty. Osoby o ograniczonej mobilności zyskają dogodny dostęp do pociągów dzięki pochylniom. Zmiana układu torowego, wymiana rozjazdów i regulacja sieci trakcyjnej ułatwi kursowanie pociągów
PRZECZYTAJwiaty, elementy małej architektury, nowe oświetlenie, system informacji głosowej. Dzięki specjalnym pochylniom obiekty będą przyjazne osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Poza pracami moder
PRZECZYTAJoświetlenie. Zadbano także o potrzeby osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Dzięki specjalnym pochylniom wjazd na perony jest zdecydowanie wygodniejszy. PLK zadbała również o podwyższenie poziomu bez
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe zadbały także o osoby niepełnosprawne – dostanie się im na platformę ułatwi pochylnia dla wózków. Prace nad nowym peronem zakończą się we wrześniu. Koszt tej inwestycji to 7,5 miliona
PRZECZYTAJdostosowanego do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Z budynku dworca do korytarza prowadzi pochylnia, a na perony będzie można dostać się jedną z trzech wind. 48 km nowych torów Łódź Widzew jest kluczową
PRZECZYTAJ