• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1452, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-kolej-w-wielkopolsce-2649

Szybsza kolej w Wielkopolsce

16.10.2014

ne na linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego. Kolejarze układają nowe tory oraz kompleksowo przebudowują stacje i przystanki. Ponadto, w ramach robót powstają nowe mosty i wiadukty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-46-mln-zl-plk-podwyzsza-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-malopolski-2634

Za 46 mln zł PLK podwyższa bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych Małopolski

26.09.2014

urządzeń w poprawi się stan techniczny już eksploatowanych. Prace modernizacyjne obejmą też jezdnię i tory, dzięki temu pokonanie toru będzie sprawniejsze i bezpieczniejsze. Na 29 skrzyżowaniach kolejowo-drogowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-kalety-kluczbork-2535

Przyspieszenie na trasie Kalety – Kluczbork

21.07.2014

Kluczbork pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś towarowych 100 km/h. Nowe tory i odnowione perony Do czerwca br. na szlakach Bąków – Kluczbork, Sowczyce – Olesno Śląskie oraz na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-wzdluz-odry-2478

Szybciej koleją wzdłuż Odry

24.06.2014

dzięki czemu prędkość przejazdowa wzrośnie z 50 km/h do 120 km/h. Wymieniane są także rozjazdy i tory na stacji Gryfino. Wkrótce kompleksowa modernizacja całej linii Prowadzone obecnie prace mają na celu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pomiedzy-slaskiem-a-wielkopolska-2456

Szybsza podróż pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską

17.06.2014

W ramach rewitalizacji wymieniane są tory i podkłady. Prace obejmują również naprawę przejazdów kolejowo-drogowych, urządzeń sterowania ruchem, rozjazdów oraz innych obiektów inżynieryjnych. Po zakończeniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-etap-remontu-warszawskiego-mostu-srednicowego-2236

Drugi etap remontu warszawskiego mostu średnicowego

13.02.2014

Warszawy Wschodniej. Zakończenie prac zaplanowano 14 czerwca br. Most średnicowy ma 470 m. Prace obejmą tory o łącznej długości około 1150 m. Będą prowadzone obok przejeżdżających pociągów 16 m nad poziomem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-gdyni-zmiana-rozkladu-jazdy-722

Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni-zmiana rozkładu jazdy

09.03.2010

do ruchu tor między Pszczółkami i Zajączkowem Tczewskim, natomiast od 15 czerwca będą czynne dwa tory między Pszczółkami i Pruszczem Gdańskim. W związku z prowadzonymi pracami, zostanie wprowadzona tymczasowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/boleslawiecki-wiadukt-show-642

Bolesławiecki WIADUKT SHOW

16.10.2009

W tym czasie na pierwszym odcinku budowy linii kolejowej, z Wrocławia do Legnicy, układano dopiero tory i budowano dworce. Zmodernizowany most iluminowany jest nocą przez 58 reflektorów, co stwarza wokół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-podlaskim-2719

Bezpieczniej na przejazdach kolejowych w województwie podlaskim

04.02.2015

kolejowych. Trzy czwarte wypadków na kolei to zdarzenia na przejazdach bądź z osobami przechodzącymi przez tory w miejscach zabronionych. Działania PLK przynoszą rezultat. Liczba tych zdarzeń w 2014 r. spadła o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-nadal-priorytetem-plk-2708

Bezpieczeństwo nadal priorytetem PLK

22.01.2015

Trzy czwarte wypadków na kolei to wciąż zdarzenia na przejazdach bądź z osobami przechodzącymi przez tory w miejscach zabronionych . Liczba tych zdarzeń w 2014 r spadła o 14 % a ofiar zmniejszyła się o 4

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...949596979899100101102103...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 981 do 990 z 1452.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook