Wyniki wyszukiwania
tablice informacyjne ułatwią orientacje na poszczególnych przystankach i stacjach. Ogólny koszt prowadzonych robót wynosi ok. 145 mln zł. Rewitalizacja zakończy się w IV kwartale br. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym. Na szlaku Łańcut – Rogóżno prace trwają na jednym z torów, po drugim jest prowadzony ruch. Poza przebudową toru modernizowanych jest 10 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiadukty i
PRZECZYTAJKolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
i poddana regulacji. Przedsięwzięcie kosztowało ok. 12 mln zł. Prace były kontynuacją działań prowadzonych w ramach przygotowań do Euro 2012. Naprawiono wówczas m.in. nawierzchnię kolejową, wymieniono
PRZECZYTAJKolejne stypendia ufundowane przez PLK
15.04.2014
związane z reaktywowaniem szkolnictwa kolejowego zmierzają do tego, by kształcenie praktyczne było prowadzone w ścisłym powiązaniu z pracodawcą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspierają placówki w staraniach
PRZECZYTAJNowe oblicze stacji w Pyskowicach
19.12.2013
prędkości rozkładowej 120 km/h, co znacznie skróci czas przejazdu pociągów. Inwestycja uzupełni prowadzoną przez PKP PLK rewitalizację trasy Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice. Informacje dla mediów
PRZECZYTAJPrace będą prowadzone na dwóch odcinkach toru nr 2: dziewięciokilometrowym między Imbramowicami i Żarowem, pięciokilometrowy między Żarowem i Jaworzyną Śląską. W ramach umowy zostaną wykonane następujące
PRZECZYTAJnawiązujące do tematu Seminarium, tj. : Obowiązujące przepisy: procedury związane z bezpieczeństwem prowadzenia robót torowych na sieci PKP PLK S.A. – Ireneusz Jasiński – Dyrektor Biura Organizacji Utrzymania
PRZECZYTAJE 59 Skokowa -Żmigród w realizacji
20.02.2009
odcinek Wrocław-Poznań, Etap II: Wrocław-granica województwa dolnośląskiego" "Konsorcjum - Skokowa" prowadzi prace na szlaku Skokowa -Żmigród. W pierwszej kolejności roboty objęły tor nr 2. Zdemontowano sieć
PRZECZYTAJNowy wiadukt na linii Piła - Wałcz
10.02.2009
drogi. Nawierzchnię drogi poszerzono do 7 metrów i wykonano przejście dla pieszych. Wszystkie prace prowadzone były przy zachowaniu ruchu kolejowego i kołowego. Dla samochodów wprowadzono ruch wahadłowy, a
PRZECZYTAJWspólnie dla regionu dolnośląskiego
07.07.2009
zadania: do 15.11.2009 r. z zapewnieniem przejezdności od 01.09.2009 r. Realizacja umowy łączy się z prowadzoną przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei modernizacją linii kolejowej Wrocław Zakrzów - Trzebnica
PRZECZYTAJ