Wyniki wyszukiwania
Laskowice Oleskie, Tuły, Bukowo i Borkowice. Obiekty będą podwyższone, dostosowane do potrzeb podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się i wyposażone w elementy małej architektury: wiaty
PRZECZYTAJograniczonych możliwościach ruchowych. Dwa nowe przystanki Przebędowo i Łopuchowo Osiedle ułatwią podróżnym dostęp do kolei i lepszą możliwość korzystania z połączeń lokalnych. PLK wybuduje funkcjonalne perony
PRZECZYTAJobiektu w oświetlenie, oznakowanie, tablice informacyjne oraz windy. To zagwarantuje wygodną obsługę podróżnych, w tym osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Kontynuowana jest budowa parkingu. Przystanek
PRZECZYTAJWybór oferty na Łódź Fabryczną
24.05.2011
części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych. Przebudowa układu drogowego i infrastruktury wokół multimodalnego dworca Łódź Fabryczna - budowa
PRZECZYTAJzaznaczony pas bezpieczeństwa, z wyczuwalną fakturą. Perony są wyposażone w wiaty (z siedzeniami dla podróżnych), tablice informacyjne i zegary. Teren przystanku ma nowe oświetlenie. Dojście od ul. Osobowickiej
PRZECZYTAJch i stacjach są wygłaszane dodatkowe zapowiedzi, odpowiednie komunikaty są także przekazywane podróżnym w pociągach. Instalowany i sprawdzany system sterowania ruchem kolejowym na 26 km odcinku Grodzisk
PRZECZYTAJprzejście będzie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, opiekunów z dziećmi w wózkach, czy podróżnych z cięższym bagażem. Trwa również budowa podziemnego przejścia dla pieszych w Pruszkowie. Wykonawca
PRZECZYTAJrozjazdy są przygotowane na przyjęcie większej liczby pociągów, a tym samym na intensywniejszą obsługę podróżnych. Bezpieczeństwo prowadzenia ruchu jest zapewnione. – Każdego dnia przez węzeł warszawski przejeżdża
PRZECZYTAJe i dostosowane do dostosowanych do potrzeb niepełnosprawnych, opiekunów z dziećmi w wózkach i podróżnych z cięższym bagażem. Przebudowa odcinka Gdańsk Oliwa - Gdynia Chylonia jest kolejnym zadaniem na
PRZECZYTAJnowych i przebudowę istniejących peronów oraz wiat peronowych, zabudowę akustycznej informacji dla podróżnych i nowoczesnych urządzeń zabezpieczania ruchu na przejazdach kolejowo – drogowych. Modernizację
PRZECZYTAJ