• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4351, czas wyszukiwania 19 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazne-remonty-regionalnych-linii-kolejowych-na-podlasiu-2629

Ważne remonty regionalnych linii kolejowych na Podlasiu

18.09.2014

stan wykluczy ograniczenia prędkości i opóźnienia pociągów. Efektem prac na trasie Czeremcha – Białystok będzie także możliwość przejazdu cięższych pociągów towarowych. Linia ma kluczowe znaczenie, jako objazd [...] torów i remont wiaduktu na stacji Sidra. Rezultatem działań będzie m.in. podniesienie prędkości pociągów z 80 km/h do 100 km/h, co skróci nieco czas przejazdu i zapewni utrzymanie stabilnego rozkładu w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-poznania-do-trojmiasta-w-mniej-niz-3-godziny-2631

Z Poznania do Trójmiasta w mniej niż 3 godziny

23.09.2014

Gdańskiem pokonają pociągi Berlin-Gdynia-Ekspres (BGE). Będą potrzebowały na to mniej niż trzech godzin, czyli ok. 20 minut krócej, niż obecnie. Skorzystają także pasażerowie innych pociągów dalekobieżnych [...] Zaplanowane na 2015 r. prace umożliwią dalsze skrócenie czasu podróży pociągiem między tymi aglomeracjami. Docelowo najszybsze pociągi pokonają ten odcinek w ok. 2 godziny i 45 minut. Rewitalizacja jest [...] likwidacji ograniczeń prędkości. W efekcie odnowienia torów i renowacji obiektów inżynieryjnych, pociągi mogą poruszać się z prędkością do 160 km km/godz. Za rok jeszcze krócej Ale to nie koniec dobrych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zl-na-modernizacje-sieci-kolejowej-na-slasku-2630

4 mld zł na modernizację sieci kolejowej na Śląsku

19.09.2014

Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebiń. Po zakończeniu wszystkich robót w 2015 r. czas przejazdu pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny, z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Szybszy transport [...] Modernizowana trasa pełni bardzo ważną funkcję komunikacyjną w regionie. Pozwala na wjazd do Katowic pociągów regionalnych i pośpiesznych z Częstochowy i Warszaw a także jest kolejową obwodnicą towarową Zagłębia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-przystanki-i-nowe-tory-na-trasie-poznan-czempin-2632

Wygodniejsze przystanki i nowe tory na trasie Poznań – Czempiń

24.09.2014

zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości jazdy pociągów, co pozwoli na jazdę pociągów z prędkością 160 km/h. Skróci się o 10 minut czas przejazdu pociągów osobowych z Czempinia do Poznania i potrwa zaledwie [...] Pociągi z Poznania w stronę Wrocławia na odcinkach Czempiń – Mosina oraz Luboń – Poznań kursują już po zmodernizowanych torach. W ramach inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. oddano do eksploatacji [...] Poznańskiej oraz Poznaniu Dębcu. Nowe, wygodne perony o wysokości 76 cm już znacznie ułatwiają dostęp do pociągów. Zainstalowano na nich nowe oświetlenie, nowoczesne systemy nagłośnienia oraz tablice informacyjne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aneks-regulujacy-zamkniecie-linii-warszawa-bialystok-podpisany-2633

Aneks regulujący zamknięcie linii Warszawa - Białystok podpisany

25.09.2014

Ług, budowę wiaduktów drogowych, wiaduktów kolejowych i przejść pod torami. Po zakończeniu prac, pociągi pasażerskie będą mogły jeździć po tej trasie z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast towarowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-46-mln-zl-plk-podwyzsza-bezpieczenstwo-na-przejazdach-kolejowych-malopolski-2634

Za 46 mln zł PLK podwyższa bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych Małopolski

26.09.2014

ich miejsce instalowana jest nowoczesna sygnalizacja ostrzegająca kierowców o zbliżających się pociągach. Modernizacje obejmują m.in. linie: z Krakowa do Oświęcimia, z Trzebini do Oświęcimia, od Woli [...] h kolejowo-drogowych zamontowana zostanie sygnalizacja świetlna ostrzegająca o nadjeżdżających pociągach. Na 12 przejazdach zostaną wymienione wyeksploatowane urządzenia zabezpieczające na urządzenia [...] przejazdów i zwiększeniu poziomu zabezpieczeń, zlikwidowane będą punktowe ograniczenia prędkości pociągów, wymagane przy dużej liczbie przejeżdżających aut. Koszt przedsięwzięcia w województwie małopolskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-w-aglomeracji-krakowskiej-2636

Nowe przystanki w aglomeracji krakowskiej

29.09.2014

Kluczowym założeniem budowy kolejowego połączenia stolicy Małopolski z MPL Balice jest przeniesienie przystanku Kraków Balice w bezpośrednie sąsiedztwo terminalu lotniska. Po rozbiórce starego przysta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pazdziernikowa-korekta-rozkladu-jazdy-2635

Październikowa korekta rozkładu jazdy

27.09.2014

kursowania składów do prowadzonych prac. Wśród inwestycji, których celem jest skrócenie czasu przejazdów pociągów i podniesienie komfortu podróży pasażerów, są m.in. te realizowane na: linii Wrocław - Poznań, Kraków [...] tury za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów, m.in.: ulotek, zapowiedzi na dworcach i w pociągach, strony internetowej, portalu Facebook, czy infolinii 19 757. Informacje o aktualnych rozkładach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-podwyzszenie-bezpieczenstwa-na-przejazdach-kolejowych-w-wielkopolsce-2637

35 mln zł na podwyższenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w Wielkopolsce

01.10.2014

ich miejsce instalowana jest nowoczesna sygnalizacja ostrzegająca kierowców o zbliżających się pociągach. Modernizacje obejmują m.in. linię Gniezno - Poznań, przejazdy w południowej części województwa [...] uwarunkowania, zmianę sytuacji na drodze – znaczny wzrost ruchu drogowego lub powrót na linie kolejowe pociągów. Z tego powodu na dwóch przejazdach, na których do tej pory wystarczył ostrzegawczy znak STOP, pojawi [...] przepisami, ograniczy prędkość i zachowa szczególną ostrożność. Dzięki przeprowadzonej modernizacji pociągi przyspieszą, gdyż wprowadzone zabezpieczenia będą odpowiadały wymaganemu poziomowi bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-w-siedlcach-na-polmetku-2638

Modernizacja stacji w Siedlcach na półmetku

02.10.2014

podziemnych i kładki dla pieszych. Inwestycja obejmuje także roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa dzięki

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...87888990919293949596...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 911 do 920 z 4351.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook