Wyniki wyszukiwania
Kołobrzeskie mosty znów łączą
19.06.2013
wbite ścianki szczelne stalowe. W czasie prac teren pod mostami został zabezpieczony podwieszanymi brezentowymi parawanami chroniącymi wodę o przyległy teren przed pyleniem oraz dostaniem się do wody farby
PRZECZYTAJprzepustowość podmiejskiej linii średnicowej. Przygotowania do rozpoczęcia prac już trwają. 7 czerwca teren budowy został przekazany Wykonawcy. Od 29 czerwca rozpoczną się prace zasadnicze na obu torach po
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. prowadzą obecnie ponad 100 projektów inwestycyjnych w ponad 250 lokalizacjach na terenie całej sieci kolejowej w Polsce. Obok bezpośrednich efektów przynoszących skrócenie czasu jazdy i
PRZECZYTAJW piątek miedzy godzinami 11.00 i 12.00 na trzynastu polskich dworcach, podróżni usłyszą komunikaty upamiętniającego ofiary holokaustu. Jest to hołd polskich kolejarzy dla ofiar II wojny światowej. Ko
PRZECZYTAJOd 9 czerwca pasażerowie pociągów na trasie łączącej Zieloną Górę z Poznaniem zaoszczędzą około pół godziny. Przejazd jest krótszy dzięki modernizacji trasy Zbąszynek – Czerwieńsk oraz budowie kolejow
PRZECZYTAJdługości 40 metrów, wybudowanych w celu ochrony siedliska roślin i źródlisk znajdujących się na terenie obszarów Doliny Środkowej Odry i Doliny Leniwej Obry. W miejscowościach Babimost, Łęgowo Sulechowskie
PRZECZYTAJWrocław. Przesuwanie przęsła mostu
03.06.2013
do przekroczenia rzeki. Powstaje ze stalowych elementów, które wykonawca wcześniej zgromadził na terenie zalewowym. Stopniowo, kilka metrów nad ziemią, na zachowanej żelbetowej części obiektu, pracownicy
PRZECZYTAJczasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2 tys. km na terenie całego kraju. „ Jeszcze przed ogłoszeniem naszych planów rozpoczęliśmy spotkania z samorządami,
PRZECZYTAJChojny – Łódź Widzew. Dokonano już demontażu blisko 50 kilometrów torów, oczyszczono i wykarczowano teren, rozebrano kładkę dla pieszych (będzie zastąpiona przejściem podziemnym). Ponadto dokonano przełożenia
PRZECZYTAJChrząstowice, Suchy Bór, oraz wiaty na stacji Ozimek. Od kwietnia br. na trasie nie kursują pociągi. Teren przejął wykonawca - konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych I Inżynieryjnych S.A. – INFRAKOL
PRZECZYTAJ