• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 3 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-rozstrzygniecie-postepowania-44

Koleje dużych prędkości - rozstrzygnięcie postępowania

23.06.2010

. Część I zadania stanowi – opracowanie Studium Wykonalności dla budowy linii kolejowej dużych prędkości Wrocław/Poznań – Łódź – Warszawa (SW dla LDP) i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową (CMK) [...] wienie SW dla LDP, w tym: uszczegółowienie wybranego wariantu przebiegu linii kolejowej dużych prędkości Wrocław/Poznań – Łódź – Warszawa i jej połączeń z linią CMK, uszczegółowienie analiz, opracowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-30-wrzesnia-publiczna-debata-334

Koleje Dużych Prędkości: 30 września-publiczna debata

19.09.2008

uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce " oraz "Prognozy oddziaływania na środowisko dla Programu budowy i uruchomienia przewozów kolejami dużych prędkości w Polsce". miejsce debaty: duża sala

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-rozwoj-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-aspekty-ekonomiczne-i-finansowe-oraz-uwarunkowania-techniczne-i-interoperacyjnosc-1-317

Debata "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce -aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność"

21.02.2008

debata "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce-aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność" Debata poświecona budowie kolei dużych prędkości w Polsce została zorganizowana [...] dyskutowali o budowie kolei dużych prędkości w Polsce i problemach, jakie wiążą się z tą ogromną inwestycją. Przedstawiciele rządu zapewnili zebranych, że kolej dużych prędkości powstanie w Polsce, ale trzeba

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-rozwoj-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-aspekty-ekonomiczne-i-finansowe-oraz-uwarunkowania-techniczne-i-interoperacyjnosc-314

Debata - "Rozwój kolei dużych prędkości w Polsce-aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność"

14.02.2008

dużych prędkości w Polsce-aspekty ekonomiczne i finansowe oraz uwarunkowania techniczne i interoperacyjność" Celem spotkania jest przedstawienie problemów związanych z budową linii dużej prędkości w Polsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugie-posiedzenia-rady-ds-duzych-predkosci-286

Drugie posiedzenia Rady ds. "Dużych prędkości".

10.12.2007

linii dużych prędkości w Polsce m.in. systemy sterowania ruchem kolejowym, układy zasilania jak również niezbędne zmiany w aktach prawnych, które uregulowałyby funkcjonowanie kolei dużych prędkości w Polsce [...] 27 listopada 2007 r. odbyło się drugie posiedzenie Rady Naukowej ds. kolei dużych prędkości. Na posiedzeniu byli obecni przedstawiciele świata nauki oraz przedstawiciele PKP Intercity Sp. z. o. o. Jarosław [...] Rady akty powołania i podziękował im za chęć uczestniczenia w pracach nad rozwojem kolei dużych prędkości w Polsce. W dalszej części spotkania prezes Celiński zaprezentował założenia modernizacji Centralnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugie-posiedzenie-rady-naukowej-ds-duzych-predkosci-278

Drugie posiedzenie "Rady naukowej ds. dużych prędkości"

23.11.2007

Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. odbędzie się drugie posiedzenie Rady naukowej ds. dużych prędkości. Podczas posiedzenia zostaną powołane zespoły problemowe ds. linii kolejowych, automatyki i tel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inauguracyjne-posiedzenie-rady-naukowej-ds-kolei-duzych-predkosci-264

Inauguracyjne posiedzenie Rady Naukowej ds. kolei dużych prędkości

17.10.2007

Naukowej ds. kolei dużych prędkości, która jest organem doradczym PKP PLK S.A. Zadaniem Rady będzie prowadzenie działalności naukowej związanej z budową kolei dużych prędkości w Polsce, wydawanie zaleceń [...] pociągami dużej prędkości. Uczestnicy spotkania długo dyskutowali o perspektywach rozwoju kolei w Polsce. Ponadto zaproszeni goście obejrzeli zrealizowany przez SNCF film o pobiciu rekordu prędkości przez pociąg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ekspresowa-wiedenka-na-lodzkim-odcinku-predkosc-wzrosnie-do-160-km-h-10824

Ekspresowa "Wiedenka” – na łódzkim odcinku prędkość wzrośnie do 160 km/h

25.06.2025

wszystkim inwestycja w przyszłość polskiej kolei. Dzięki środkom z Krajowego Planu Odbudowy zwiększamy prędkość pociągów, skracamy czas przejazdu i podnosimy komfort podróży dla tysięcy pasażerów korzystających [...] nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej kolei. Dzięki pracom na odcinku Koluszki–Częstochowa zwiększymy prędkość do 160 km/h i poprawimy przepustowość. Podróżni zyskają nowy standard podróżowania. Będzie lepsza [...] 4 mosty m.in. nad rzekami: Wolbórka i Widzówka oraz wiadukt nad ul. Meliorantów w Częstochowie. Prędkość pociągów na szlakach objętych pracami wzrośnie ze 120 km/h do 160 km/h. Zwiększy się poziom efektywności

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/standardy-techniczne

Standardy techniczne

kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h – TOM III – KOLEJOWE OBIEKTY INŻYNIERYJNE POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ [...] kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h - TOM V - ELEKTROENERGETYKA NIETRAKCYJNA POBIERZ PDF rozmiar pliku: 982 KB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ [...] linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h – TOM XI – BUDOWLE POBIERZ PDF rozmiar pliku: 717 KB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h -

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/amsterdam-2008-kongres-high-speed-rail-325

Amsterdam 2008-Kongres HIGH SPEED RAIL

12.03.2008

dużych prędkości w praktyce-ostatnie osiągnięcia w Europie i Azji, realizowane projekty, - Koleje dużych prędkości, a rozwój regionalny, - Od pojedynczych linii do sieci kolei dużych prędkości-połączenia [...] SPEED RAIL. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń dot. transportu kolejowego - kolei dużych prędkości. W kongresie uczestniczyć będzie 1350 delegacji z 50 krajów. Podczas targów odbędzie się 26 spotkań [...] nia różnych standardów i technologii, - Punkty strategiczne w kolejach dużych prędkości, - Oczekiwania klientów, - Innowacje w stałym i mobilnym wyposażeniu. W kongresie uczestniczyć będą przedstawiciele

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook