• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 17,4. Rezultatów: 233, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

pliku: 668 KB Iet-4 Wymagania dla materiałów węglowych nakładek stykowych pantografów dopuszczonych do współpracy z siecią trakcyjną zarządzaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Iet-4 - wersja dostosowana [...] Iet-114 Dokument Normatywny 01-4/ET/2008 Liny (przewody wielodrutowe gołe) Iet-114 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Dokument Normatywny 01-4/ET/2008 Liny (przewody wielodrutowe [...] Instrukcji proszone są o kontakt z właściwym Zakładem Linii Kolejowych . Podstawa prawna: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 1994 nr 24 poz. 83 ). Iet-1 - wersja

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/o-dworcu

O Dworcu

dla poszczególnych przewoźników to: POLREGIO: czynne w godz. 6:20 – 17:50 ŁKA: czynne w godz. 6:30 – 18:00 PKP InterCity: w godz. 4:45 – 20:05 Biletomaty W zachodniej części dworca w okolicach kas biletowych [...] w Łodzi. Poza tymi godzinami oraz w weekendy postój jest bezpłatny. Parking podziemny wyposażony w 4 klatki schodowe wraz z windami osobowymi obsługującymi 5 poziomów (3 poziomy parkingu, poziom 0 dworca [...] Na każdy peron przypadają po 2 windy. Na parking podziemny (w części autobusowej) można dostać się 4 windami, które wyjeżdżają także na poziom +1, czyli ulicy i przystanków MPK. Komunikacja między pos

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-w-projekcie-rozjazdowym-1965

Otwarto oferty w „Projekcie rozjazdowym”

20.06.2013

wykonania robót budowlanych na ponad 700 rozjazdach i 4 przejazdach kolejowych . Ze względu na znaczną ilość rozjazdów zadanie zostało podzielone na 4 części: Część 1 obejmuje teren Zakładów Linii Kolejowych [...] zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 94 000 000,00 zł netto (115 620 000,00 zł brutto) . Część nr 4 obejmuje teren Zakładu Linii Kolejowych w Opolu, Wałbrzychu, Wrocławiu, Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim [...] oraz na czwartą część zadania w kwocie: 103 194 909,00 zł netto (126 929 738,07 zł brutto) . Oferta nr 4: Konsorcjum w składzie: Schweerbau GmbH&Co. KG, Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2019/2020

Regulamin sieci 2019/2020

Polskie Linie Kolejowe S.A. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 250 KB 4. Wykazy jednostek i komórek organizacyjnych przywoływanych w Regulaminie: 4.1. Dane kontaktowe pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A [...] znych POBIERZ PDF rozmiar pliku: 410 KB 4.2. Wykaz komend regionalnych Straży Ochrony Kolei PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 232 KB 4.3. Wykaz ekspozytur Centrum Zarządzania Ruchem [...] Wykaz maksymalnych nacisków liniowych (na 1 metr bieżący toru) POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 108 KB 2.4. Klasy odcinków linii kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 207 KB 2.5. Wykaz parametrów technicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Rozpoczęcie drążenia przewidziano z rejonu ul. Długosza [...] Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość projektu wynosi ponad 1,7 mld zł z czego dofinansowanie unijne to ponad 1,4 mld zł. Więcej informacji na stronie projektu: www.tunel-laczypolske.pl Tunel [...] średnica małej maszyny TBM 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8,5 m – średnice tuneli kolejowych pod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-inwestycja-kolejowa-w-malopolsce-i-na-podkarpaciu-podsumowanie-2012-roku-1815

Największa inwestycja kolejowa w Małopolsce i na Podkarpaciu - podsumowanie 2012 roku

04.01.2013

, Wola Rzędzińska i Dębica oraz na posterunku odstępowym Rudzice. Zmodernizowano również 7 mostów, 17 wiaduktów, oraz 6 nowoczesnych peronów jednokrawędziowych, które zastępują starsze konstrukcje dwu [...] w wybranych lokalizacjach określonych na podstawie badań geologicznych kolumny do głębokości rzędu 4-8 metrów. Projekt modernizacji zakłada również podniesienie bezpieczeństwa na szlaku kolejowym, zarówno [...] modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków ‒ Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej to ok. 1,9 mld PLN. Zakończenie całej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dziesiec-konsorcjow-ubiega-sie-o-nadzor-nad-modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-w-obszarze-lcs-gdansk-i-lcs-gdynia-1041

Dziesięć konsorcjów ubiega się o nadzór nad modernizacją linii kolejowej Warszawa – Gdynia w obszarze LCS Gdańsk i LCS Gdynia

29.11.2010

Handlowo – Usługowe HURTKOL Sp. z o.o. na kwotę 8 348 288,00 PLN netto, 10 184 911,36 PLN brutto. 4. Oferta konsorcjum firm: TPF Planege – Consultores de Engenharia e Gestao S.A., E&L Architects Sp. z [...] 00 PLN netto, 11 676 620,00 PLN brutto. 10. Oferta: SAFEGE S.A., na kwotę 13 955 000,00 PLN netto, 17 025 100,00 PLN brutto. Głównym zadaniem Wykonawcy, jest nadzór w imieniu Zamawiającego nad realizacją [...] wykonanie prac modernizacyjnych odcinka linii kolejowej, stanowiącego obszar LCS Gdańsk i LCS Gdynia. 4. Współpracy z Dyrektorem Projektu i Kierownikami Kontraktów w ramach realizacji projektu zajmującymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krajowa-izba-odwolawcza-odrzucila-protest-1213

Krajowa Izba Odwoławcza odrzuciła protest

08.03.2011

odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rok-zmian-na-mazowieckich-torach-inwestujemy-w-wygode-i-bezpieczenstwo-10374

Rok zmian na mazowieckich torach – inwestujemy w wygodę i bezpieczeństwo

20.12.2024

mogli już zejść pod ziemię. Nowe perony i przystanki W Mińsku Mazowieckim zbudowaliśmy nowy peron nr 4 za 3,6 mln zł w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” [...] miejskiej, w tym do metra. Bezpieczniejsze przejazdy dzięki nowym wiaduktom i tunelom W Ciechanowie za 4 mln zł przy współudziale środków unijnych POIiŚ powstał wiadukt pieszo-rowerowy nad linią kolejową [...] układanie płyt peronowych. Przystanek ułatwi komunikację w mieście i transport na lotnisko. Pasażerowie na 17 stacjach i przystankach między Sułkowicami a Radomiem zyskają także nowoczesny system dynamicznej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lublin-najwiekszy-projekt-kpk-rozpoczety-3389

Warszawa – Lublin, największy projekt KPK rozpoczęty

29.05.2017

projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. MODERNIZACJA W LICZBACH: Modernizacja linii na odcinku Lublin – Otwock obejmuje: 17 stacji: Otwock, Celestynów [...] 735 mln zł i Dęblin – Lublin o wartości 930 mln zł. Łączna wartość podpisanych kontraktów to niemal 1,7 mld zł. W najbliższych dniach podpisana będzie trzecia umowa Pilawa – Otwock o wartości 479,2 mln zł [...] między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości przejazdu pociągów. Modernizacja obejmie też 17 wiaduktów kolejowych oraz 31 mostów kolejowych. Ważnym efektem inwestycji będzie wzrost poziomu be

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45678910111213...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 81 do 90 z 233.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook