Wyniki wyszukiwania
dodatkowo pozwoli obniżyć koszty przewoźników. Nowy poziom stawek to efekt długich i intensywnych prac po stronie PLK, ale także w Ministerstwie Transportu. W ich efekcie zapewniono dodatkowe, rządowe
PRZECZYTAJLuboń”. W wyniku przeprowadzonego postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, na wykonawcą ww. prac wybrano firmę Jacobs Polska Sp. z o.o. w Warszawie. Ze strony Jacobs Polska Sp. z o.o. umowę podpisał
PRZECZYTAJbudową łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep omijającej stację Czerwieńsk – etap I”. Na wykonawcę ww. prac wybrano Firmę Menedżersko – Konsultingową KOLMEN Sp. z o.o. z Lublina. Ze strony KOLMEN Sp. z o.o
PRZECZYTAJDębica zyskuje lepszy dostęp do kolei
09.12.2014
możliwością poruszania się. – mówi Rafał Pietrończyk dyrektor projektu w PLK. Ostatecznym efektem prac będzie skrócenie czasu przejazdu pomiędzy Krakowem i Rzeszowem do ok. 1,5 godz. oraz poprawa obsługi
PRZECZYTAJodjadą również w kierunku Krakowa, Katowic, Wrocławia, Szklarskiej Poręby, Olsztyna czy Lublina. Prace przy budowie peronu dobiegają końca. Obiekt o długości 300 m i wysokości 76 cm, został wyposażony
PRZECZYTAJzostanie poddany odcinek torów, między Czempiniem a Poznaniem, liczący 32 km. Wykonanie zaplanowanych prac pozwoli na skrócenie czasu jazdy pociągów na całej trasie Poznań – Wrocław do około 1 godziny i 40
PRZECZYTAJczęści tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku kolejowego. Pasażerowie
PRZECZYTAJczęści tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku kolejowego. Pasażerowie
PRZECZYTAJPoprawa infrastruktury na Śląsku
26.03.2012
prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac przewidziano na 30 listopada 2012 roku. Również 22 marca pomiędzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJprędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu dzięki przeniesieniu obsługi do nowej nastawni dysponującej. Zakończenie tych inwestycji
PRZECZYTAJ