Wyniki wyszukiwania
regionu. Z nowych torów będą korzystały nie tylko pociągi pasażerskie, ale również towarowe. Dzięki modernizacji sieci trakcyjnej na odcinku Wodzisław Śląski – Chałupki ciężkie pociągi towarowe przyspieszą do
PRZECZYTAJpoziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym na odcinku Olsztyn – Szymany. Projekt Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn - Szczytno - Szymany (odcinek Olsztyn - Szczytno - linia kolejowa nr
PRZECZYTAJCyfrowe mapy pozwolą ponadto na łatwe porównanie oraz wizualizację zmian na trasach objętych modernizacją. Wersja elektroniczna to także sprawniejsza możliwość realizacji studiów wykonalności. Dokumenty
PRZECZYTAJpaństwa. Przywrócą one prędkość pociągów do 120 km/h i umożliwią skrócenie czasu przejazdu. Dzięki modernizacji linii Kraków – Rzeszów i Rzeszów – Przemyśl podróż z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin
PRZECZYTAJZ Warszawy do Skierniewic w pół godziny
02.06.2014
Włochy a Pruszkowem. Otwarcie nowego toru pozwoliło ekipom roboczym zająć się kolejnymi elementami modernizacji – montażem nowych rozjazdów między linią dalekobieżną a podmiejską i rozwieszaniem sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJinfrastrukturą kolejową, utrzymanie jej we właściwym stanie oraz pozwoli na stabilne wparcie programu modernizacji linii kolejowych. Projekt nowych stawek oraz zasady kalkulacji stawek jednostkowych opłaty podstawowej
PRZECZYTAJperony i wymieniono nawierzchnię na 37 przejazdach kolejowo–drogowych. Projekt Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn - Szczytno - Szymany (odcinek Olsztyn - Szczytno - linia kolejowa nr
PRZECZYTAJpolegała m.in. na wymianie rozjazdów, co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą również modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych torów, co pozwoli uruchamiać więcej
PRZECZYTAJza 70 mln zł poprawił się standard obsługi podróżnych w Miechowie i na stacji Tunel. Zakończono modernizację stacji Tunel oraz renowację dwóch tuneli, wymieniono tory, sieć trakcyjną, dwa wiadukty, przejazd
PRZECZYTAJprzewóz ładunków, a pasażerscy krótsze bardziej komfortowe podróże. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką
PRZECZYTAJ