• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-wypadkom-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-w-wielkopolsce-3075

Stop wypadkom na przejazdach kolejowo – drogowych w Wielkopolsce

19.05.2016

Regionalnej Straży Ochrony Kolei w Poznaniu. SOK stale monitoruje to, co dzieje się na przejazdach, prowadzimy kontrole także przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu, na przykład samochodu z systemem mobilnych [...] przepisów ruchu drogowego to nadal najczęstsze przyczyny zdarzeń na przejazdach kolejowo – drogowych. Prowadzona przez Polskie Linie Kolejowe kampania Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!” od 12 lat uświadamia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

Zarządca infrastruktury poprawia stan Nadodrzanki - linii z Wrocławia w kierunku Głogowa gdzie prowadzony jest remont toru na odcinku Rudna Gwizdanów - Głogów oraz modernizacja odcinka Głogów – Bytom Odrzański [...] granicznego nad Nysą Łużycką, na odcinku Bielawa Dolna – Horka. Nowe tory pozwolą na sprawniejsze prowadzenie cięższych pociągów z prędkością do 120 km/godz. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują obecnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1-2823

Oświadczenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

25.06.2015

kolei. Warto dodać, że obecny poziom ok. 8 mld zł wydatków rocznie, jest wyjątkowo trudny dla prowadzenia ruchu pociągów. Ci, którzy oczekiwaliby prac na większą skalę, skumulowanych w jednym roku, muszą [...] się to z istotnymi utrudnieniami w ruchu pasażerskim i towarowym, a także z zagrożeniem jakości prowadzonych prac. Już teraz PLK musi się mierzyć z sytuacją, gdy prace niektórych wykonawców są niewłaściwej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-bezpieczniejsze-podroze-podsumowanie-kampanii-bezpieczny-przejazd-zatrzymaj-sie-i-zyj-2014-roku-2711

Bezpieczniej na przejazdach - bezpieczniejsze podróże. Podsumowanie kampanii Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!” 2014 roku

26.01.2015

Ograniczanie ryzyka związanego z niepożądanymi zachowaniami uczestników ruchu jest główną ideą prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku kampanii społecznej Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj [...] „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest uświadamianie opinii publicznej, do czego może prowadzić niezachowanie szczególnej ostrożności podczas przekraczania przejazdów, a więc naruszanie art. 28 prawa o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-podroz-koleja-w-aglomeracji-wroclawskiej-bedzie-szybsza-i-bezpieczniejsza-2628

Aktualizacja - Podróż koleją w aglomeracji wrocławskiej będzie szybsza i bezpieczniejsza

18.09.2014

Prowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudowa linii kolejowej E 59, to największa inwestycja kolejowa w obszarze aglomeracji, w ostatnich dziesięcioleciach. Zmienia się całkowicie kilkun [...] na wiele lat. Na 50 km odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego , ruch pociągów już prowadzony jest po nowych, przebudowanych torach. Na stacjach i przystankach ukończone zostały zasadnicze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-i-plynna-podroz-koleja-ertms-na-dolnym-slasku-2945

Bezpieczna i płynna podróż koleją – ERTMS na Dolnym Śląsku

01.12.2015

maszynisty. Dzięki temu kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu do celu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania kierującym pociągami bieżących [...] zakończono instalację urządzeń pokładowych, które odbierają informację z urządzeń przytorowych. Prowadzony jest proces certyfikacji dla zabudowanych urządzeń pokładowych oraz systemu przytorowego ERTMS

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-wrzeszcz-bardziej-przyjazny-pasazerom-2510

Gdańsk Wrzeszcz bardziej przyjazny pasażerom

09.07.2014

roku. Następnie do maja 2015 r. wyłączony z użytkowania zostanie peron dalekobieżny. W efekcie prowadzonej modernizacji oba perony zostaną podwyższone i wyposażone w nowe elementy tzw. małej architektury [...] nim przechodziły nowe tory nr 2 i 4 i nowy peron nr 1. Ponad pół kilometra nowych torów Kolejarze prowadzą także prace torowe. W obrębie inwestycji na nowe wymieniono ok. 600 metrów torów oraz zainstalowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-zlotych-na-kolej-w-wojewodztwie-kujawsko-pomorskim-2485

Miliard złotych na kolej w województwie kujawsko-pomorskim

27.06.2014

kolei. Remont całego odcinka Toruń – Bydgoszcz kosztował ponad 225 mln zł. Pozostałe inwestycje prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie województwa kujawsko – pomorskiego umożliwią [...] się o blisko pół godziny. Roboty rewitalizacyjne za 200 mln zł, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzi na trasie o długości 92 km. Regionalna linia kolejowa Chełmża – Grudziądz jak nowa Kolejne realizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-kolejowego-rozkladu-jazdy-od-1-wrzesnia-2011-roku-1407

Aktualizacja kolejowego rozkładu jazdy od 1 września 2011 roku

23.08.2011

Wprowadzenie nowego rozkładu jazdy jest konieczne, ponieważ prace prowadzone na wymienionych powyżej liniach spowodują konieczność wyłączenia z ruchu na znacznych odcinkach jednego z torów. Jazda pociągów [...] pociągów będzie odbywała się w obu kierunkach wahadłowo po jedynym czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem linii dla ruchu pociągów. W przypadku tych linii taki wariant nie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczynaja-sie-przygotowania-do-nastepnego-etapu-modernizacji-linii-e-65-warszawa-gdynia-735

Rozpoczynają się przygotowania do następnego etapu modernizacji linii E-65 Warszawa Gdynia

19.03.2010

stworzenie płaszczyzny odniesienia dla monitoringu porealizacyjnego, stąd monitoring migracji zwierząt prowadzony może być jedynie w lokalizacjach, w których nie rozpoczęły się jeszcze roboty budowlane. Zadanie [...] zwierzyny przez tory oraz wstępna identyfikacja i opis gatunków zwierząt, z którymi może kolidować prowadzenie ruchu kolejowego; Etap II opracowanie metodologii monitoringu; Etap III przeprowadzenie monitoringu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...77787980818283848586...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 811 do 820 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook