• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nabor-do-pierwszego-etapu-przebudowy-przejazdow-zakonczony-10686

Nabór do pierwszego etapu przebudowy przejazdów zakończony

28.04.2025

430,5 mln zł zostało przewidziane do rozdysponowania w ramach etapu pierwszego. W pierwszym etapie złożono 51 wniosków. Nabór do drugiego etapu projektu rozpocznie się 5 sierpnia 2025 r. i potrwa do 5 lutego [...] kolejowego, jak i drogowego), generują utrudnienia. Lista podmiotów, które zgłosiły zadania do I Etapu wraz z przybliżoną lokalizacją wnioskowanych skrzyżowań bezkolizyjnych znajduje się na stronie PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

uczestniczyli Naczelny Dyrektor Jacek Nowak i Zdzisław Stoszek, kierownik kontraktu etapu I oraz kierownicy kontraktów II etapu na odcinkach Warszawa Zachodnia-Skierniewice-Witold Cytawa i Marek Faber-Łódź [...] kontraktów etapu II poinformowali o przygotowaniach i zakresie robót na odcinkach Warszawa Zachodnia-Skierniewice i Łódź Widzew-Łódź Fabryczna, mających się rozpocząć we wrześniu 2009 r. Etap II będzie [...] Śniadanie prasowe dotyczące zakończenia modernizacji linii kolejowej Warszawa-Łódź, etap I, odcinek Skierniewice-Łódź Widzew W dniu dzisiejszym tj. 13 maja br. odbyło się w siedzibie Oddziału Regionalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-1-139

Informacja Prasowa

25.09.2006

określonych w umowach międzynarodowych AGC i AGTC. Projekt realizowany będzie w trzech etapach. Poszczególne etapy obejmują: - etap I – opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka Wrocław – Poznań (161,700 [...] Wrocław - Lot A. Czas na realizację tego etapu to 2 miesiące od podpisania umowy. - zadanie II: opracowanie dokumentacji projektowej. Czas na realizację tego etapu to 13 miesięcy od podpisania umowy. Dla [...] nr CCI 2004/PL/16/C/PT/005 - etap II – wykonanie robót budowlanych na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego ( 58 km linii); od km 1,700 do km 59,693. - etap III – wykonanie robót budowlanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwiekszanie-mozliwosci-kolei-na-trasie-z-kielc-w-kierunku-krakowa-i-katowic-7901

Zwiększanie możliwości kolei na trasie z Kielc w kierunku Krakowa i Katowic

17.01.2023

odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów” ma trzy etapy: „Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów, etap I: odcinek Skarżysko-Kamienna - Tumlin”, „Prace na linii [...] nna – Kielce – Kozłów, etap II odcinek Sitkówka Nowiny – Kozłów” (ogłoszony przetarg), oraz „Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów, etap III: odcinek Sitkówka Nowiny [...] Nowiny – Tumlin”. Tylko w ramach etapu I i II przebudowanych będzie 15 wiaduktów, 22 mosty kolejowe, 3 kładki dla pieszych i 49 przejazdów kolejowo-drogowych. Dla wygody podróżnych na stacjach i przystankach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-pierwszej-tury-naboru-do-projektu-dot-przebudowy-przejazdow-kolejowo-drogowych-na-skrzyzowania-wielopoziomowe-10494

Zakończenie pierwszej tury naboru do projektu dot. przebudowy przejazdów kolejowo-drogowych na skrzyżowania wielopoziomowe

17.02.2025

Kwota przeznaczona na cały projekt to 861 mln zł. Zadanie zostało podzielone na dwa etapy. W ramach pierwszego etapu złożono ponad 50 wniosków, które zostaną poddane weryfikacji. Zadania do realizacji [...] a. Ogłoszenie wyników pierwszego etapu i zawieranie porozumień z zakwalifikowanymi wnioskodawcami planowane jest na koniec 2025 r. Jeszcze w tym roku ruszy drugi etap projektu. Start planowany jest na [...] 5 lutego 2025 r. zakończył się nabór wniosków do pierwszego etapu projektu, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa poprzez likwidację przejazdów kolejowo-drogowych i zastąpienie ich skrzyżowaniami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-i-samorzady-rozmawiaja-o-kolei-plus-wkrotce-lista-wnioskow-5121

PLK i samorządy rozmawiają o Kolei Plus – wkrótce lista wniosków

03.11.2020

kolejnych etapów Programu. – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą szczegółową ocenę formalną każdego ze wszystkich 96 nadesłanych wniosków. Były rozmowy z wnioskodawcami, by do kolejnego etapu, który ogłosimy [...] Ireneusz Merchel przedstawił podstawowe założenia i warunki Programu Kolej Plus, a także przebieg I etapu naboru wniosków. Przekazane zostały informacje nt. harmonogramu procedowania złożonych wniosków oraz [...] końcem listopada, przeszły propozycje, które spełniają postawione w Programie kryteria. Na kolejnym etapie rolą samorządów będzie przygotowanie koncepcji dla zgłoszonych inwestycji. Duże zaangażowanie samorządów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-tonowy-most-polaczy-dwa-brzegi-warty-2833

Ponad 100-tonowy most połączy dwa brzegi Warty

07.07.2015

Zaczyna się ostatni etap prac przy konstrukcji mostu. Dwa elementy ważące łącznie 105 ton, zostaną podniesione w dwóch etapach specjalnym dźwigiem, przystosowanym do tak dużego obciążenia. Osadzenie ich [...] Ułożenie nowej konstrukcji otworzy drogę kolejarzom do montażu nowych torów i sieci trakcyjnej. Ten etap prac zakończy się w listopadzie. Dotychczas pod nadzorem konserwatora zabytków, wzmocniono i odre [...] obiektu – kratownice mostu zostały odrestaurowane i staną się ponownie elementami mostu. Pierwszy etap prac, wart 17 mln zł, ma zakończyć się w listopadzie. W kolejnym wyremontowana zostanie druga część

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duze-zainteresowanie-projektem-modelu-finansowego-dla-kolei-duzych-predkosci-1510

Duże zainteresowanie projektem modelu finansowego dla Kolei Dużych Prędkości.

14.11.2011

w trzech etapach: I etap - opracowanie propozycji modeli finansowania i realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce z uwzględnieniem partnera prywatnego. II etap - wsparcie [...] 48 miesięcy, z następującymi zastrzeżeniami: termin realizacji etapu I - maksymalnie 6 miesięcy od podpisania, terminy realizacji etapów II i III są uzależnione od modelu finansowania i realizacji budowy [...] dla finansowania oraz realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce. III etap - wsparcie eksperckie w toku realizacji umowy zawartej z partnerem prywatnym (lub partnerami prywatnymi)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-raport-z-efektywnosci-modernizacji-linii-e20-749

Będzie raport z efektywności modernizacji linii E20

07.04.2010

projektu modernizacji linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I”. Analiza post-realizacyjna dla przedmiotowego projektu (Etap I) powinna zawierać: identyfikacje oraz przedstawienie wartości w [...] Projekt na modernizację całego odcinka linii E 20 Siedlce – Terespol został podzielony na 2 etapy realizacyjne: Etap I – modernizacja odcinków szlakowych linii kolejowej E 20 ( Siedlce – Łuków, Łuków – Międzyrzec [...] współczynników finansowych o charakterze społeczno-ekonomicznym przyjętych na etapie przygotowania projektu i szacowanych lub wyznaczonych po jego zakończeniu; określenie trafności wstępnie założonych (2001)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-poprawe-kolejowego-transportu-bydgoszcz-port-gdynia-3212

Ponad 100 mln zł na poprawę kolejowego transportu Bydgoszcz – port Gdynia

25.10.2016

Przebudowa i transport Podzielenie projektu na dwa etapy zapewnia możliwość przebudowy linii oraz stałe kursowanie pociągów towarowych. W pierwszym etapie zarządca infrastruktury prowadzi prace na 28 km jednego [...] Maksymilianowem. Wartość robót pierwszego etapu to 54 mln zł. Zostaną zakończone we wrześniu 2017 r. Projekt jest realizowany ze środków budżetowych. Drugi etap zaplanowany został w latach 2017 – 2019. [...] wo. PLK przygotowują się do ogłoszenia przetargu dla zadania o podobnej wartości jak w pierwszym etapie. Realizacja ze środków budżetowych. Dzięki realizowanym i przygotowywanym przez PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook