• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1948, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-przyspieszenie-w-wielkopolsce-1988

Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce

26.07.2013

nawierzchnię kolejową, wymieniono 14 rozjazdów, zamontowano samoczynną sygnalizację przejazdową na 3 przejazdach. Pozwoliło to zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/marcowa-korekta-rozkladu-jazdy-2249

Marcowa korekta rozkładu jazdy

24.02.2014

będą wspierać mobilni informatorzy. W tym roku modernizacją, bądź rewitalizacją, objętych będzie około 3 000 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. W wielu miejscach ruch pociągów prowadzony jest po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-w-dzialdowie-gotowy-na-osiem-miesiecy-przed-terminem-2148

Wiadukt w Działdowie gotowy na osiem miesięcy przed terminem!

17.12.2013

zbrojeniowe oraz betonowanie płyty, a także elementów wyposażenia obiektu. Długość wiaduktu wynosi 184,3 m a szerokość przęseł 12,5 m. W efekcie wiadukt drogowy przy ul. Lidzbarskiej został oddany do eksploatacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-grudnia-nowy-rozklad-jazdy-na-sieci-kolejowej-plk-2086

Od 15 grudnia nowy rozkład jazdy na sieci kolejowej PLK

13.12.2013

mld zł. W nadchodzącym roku nastąpi kumulacja prac na torach. Zarządca infrastruktury planuje ponad 3 tys. zamknięć torów, w tym 450 całodobowych. Miejscami czasy przejazdu dla wybranych pociągów mogą się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-wykonawcow-na-budowe-wiaduktow-w-janowku-i-nowym-dworze-mazowieckim-741

Wybrano wykonawców na budowę wiaduktów w Janówku i Nowym Dworze Mazowieckim

01.04.2010

jako najkorzystniejszą uznano ofertę przedstawioną przez Energopol – Szczecin Spółka Akcyjna na kwotę 3 835 091,85 euro brutto, natomiast na zadanie 5 najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm TORPOL

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-linii-pila-walcz-513

Nowy wiadukt na linii Piła - Wałcz

10.02.2009

listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana ze środków budżetowych, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-cmk-do-kielc-wspoldzialanie-przy-lacznicy-czarnca-wloszczowa-1661

Z CMK do Kielc. Współdziałanie przy łącznicy Czarnca - Włoszczowa

24.05.2012

kolejowych w kierunku północnym. Obecnie podróż z Kielc do Warszawy linią nr 8 Warszawa — Kraków trwa ponad 3 godziny. Uwzględniając przejazd z prędkością 200 km/h przez Centralną Magistralę Kolejową oraz połączenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/monitoring-jesiennych-torow-w-wielkopolsce-1770

Monitoring jesiennych torów w Wielkopolsce

18.10.2012

pierwszej połowie 2012 r. w Polsce doszło do 200 takich zdarzeń. Ich efektem stały się opóźnienia ponad 3 400 pociągów na ponad 86 000 minut. - Na modernizowanych trasach pociągi jeżdżą szybciej, jesienna pogoda

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/raport-roczny-pkp-polskie-linie-kolejowe-za-rok-2011-dostepny-on-line-1751

Raport Roczny PKP Polskie Linie Kolejowe za rok 2011 dostępny on-line

27.09.2012

modernizację linii kolejowych o wartości ponad 6,6 mld zł, a zrealizowane inwestycje wyniosły ponad 3,8 mld zł. Sfinansowano je ze wszystkich dostępnych dla spółki źródeł, głównie z Funduszu Spójności w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/roboty-budowlane-na-osemce-839

Roboty budowlane na „ósemce”

06.08.2010

Sanitarnych i Robót Inżynieryjnych „SANEL” Sp. z o.o. z Rudy Śląskiej. Koszt realizacji inwestycji wynosi 3.524.325,91 PLN brutto . Od 9.08.2010 r. rozpoczną się również roboty budowlane obejmujące 4 inne obiekty

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...74757677787980818283...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 781 do 790 z 1948.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook