Wyniki wyszukiwania
Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce
26.07.2013
nawierzchnię kolejową, wymieniono 14 rozjazdów, zamontowano samoczynną sygnalizację przejazdową na 3 przejazdach. Pozwoliło to zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
24.02.2014
będą wspierać mobilni informatorzy. W tym roku modernizacją, bądź rewitalizacją, objętych będzie około 3 000 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. W wielu miejscach ruch pociągów prowadzony jest po
PRZECZYTAJzbrojeniowe oraz betonowanie płyty, a także elementów wyposażenia obiektu. Długość wiaduktu wynosi 184,3 m a szerokość przęseł 12,5 m. W efekcie wiadukt drogowy przy ul. Lidzbarskiej został oddany do eksploatacji
PRZECZYTAJmld zł. W nadchodzącym roku nastąpi kumulacja prac na torach. Zarządca infrastruktury planuje ponad 3 tys. zamknięć torów, w tym 450 całodobowych. Miejscami czasy przejazdu dla wybranych pociągów mogą się
PRZECZYTAJjako najkorzystniejszą uznano ofertę przedstawioną przez Energopol – Szczecin Spółka Akcyjna na kwotę 3 835 091,85 euro brutto, natomiast na zadanie 5 najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm TORPOL
PRZECZYTAJNowy wiadukt na linii Piła - Wałcz
10.02.2009
listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana ze środków budżetowych, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa
PRZECZYTAJkolejowych w kierunku północnym. Obecnie podróż z Kielc do Warszawy linią nr 8 Warszawa — Kraków trwa ponad 3 godziny. Uwzględniając przejazd z prędkością 200 km/h przez Centralną Magistralę Kolejową oraz połączenie
PRZECZYTAJMonitoring jesiennych torów w Wielkopolsce
18.10.2012
pierwszej połowie 2012 r. w Polsce doszło do 200 takich zdarzeń. Ich efektem stały się opóźnienia ponad 3 400 pociągów na ponad 86 000 minut. - Na modernizowanych trasach pociągi jeżdżą szybciej, jesienna pogoda
PRZECZYTAJmodernizację linii kolejowych o wartości ponad 6,6 mld zł, a zrealizowane inwestycje wyniosły ponad 3,8 mld zł. Sfinansowano je ze wszystkich dostępnych dla spółki źródeł, głównie z Funduszu Spójności w
PRZECZYTAJRoboty budowlane na „ósemce”
06.08.2010
Sanitarnych i Robót Inżynieryjnych „SANEL” Sp. z o.o. z Rudy Śląskiej. Koszt realizacji inwestycji wynosi 3.524.325,91 PLN brutto . Od 9.08.2010 r. rozpoczną się również roboty budowlane obejmujące 4 inne obiekty
PRZECZYTAJ