• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2416, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-nowy-peron-nr-3-w-skierniewicach-wjada-pierwsze-pociagi-2957

Na nowy peron nr 3 w Skierniewicach wjadą pierwsze pociągi

11.12.2015

będą mogły skorzystać z windy. Ponadto wybudowana została kładka dla pieszych, z której zejście prowadzi bezpośrednio na perony. Na stacji Skierniewice dokonano zmiany w układzie torowym. Budowa nowego [...] dróżnikami, zdalnego sterowania ruchem kolejowym oraz przekazywania informacji o pociągach. Pozwoli to prowadzić ciągły nadzór nad ruchem pociągów w czasie rzeczywistym z jednego miejsca. Ponadto na odcinku od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-andrzeja-filipa-wojciechowskiego-i-karola-depczynskiego-2958

Oświadczenie Andrzeja Filipa Wojciechowskiego i Karola Depczyńskiego

14.12.2015

pracownikami, w ciągu kilku lat udało się dokonać rewolucji. Lata 2014-15 to najbezpieczniejszy okres prowadzenia ruchu na sieci kolejowej w historii PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wydatkowanie środków unijnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

Lokalnego Centrum Sterowania, czyli skomputeryzowanej nastawni. Umożliwia ona dyżurnym sprawne prowadzenie ruchu pociągów w obrębie stacji. Docelowo, radomski LCS będzie integrował wiele systemów gwarantujących [...] Dobieszyn oraz Lesiów. Modernizacja stacji Radom jest elementem dużo większej inwestycji, jaką prowadzą Polskie Linie Kolejowe na trasie Warszawa – Radom. Po jej ukończeniu pociągi pasażerskie z Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-linie-kolejowe-z-autoryzacja-bezpieczenstwa-wydana-przez-utk-2962

Polskie Linie Kolejowe z autoryzacją bezpieczeństwa wydaną przez UTK

16.12.2015

stosowany oraz czy Spółka rzetelnie wypełnia ciążące na niej obowiązki w zakresie bezpiecznego prowadzenia ruchu pociągów. Rezultatem jest wydanie Polskim Liniom Kolejowym tzw. „autoryzacji bezpieczeństwa” [...] twa”, z mocą obowiązywania do roku 2020. - Bezpieczeństwo to priorytet na kolei, dlatego prowadzimy szereg działań służących temu, aby pociągi w Polsce jeździły nie tylko na czas, ale także zgodnie z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-sterowanie-ruchem-kolejowym-na-linii-z-warszawy-do-gdyni-2963

Nowoczesne sterowanie ruchem kolejowym na linii z Warszawy do Gdyni

18.12.2015

elementem kompleksowej modernizacji linii kolejowej E65/C-C 65 na trasie Warszawa – Gdynia, którą prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Jest to jedna z największych inwestycji kolejowych w Polsce. Trasa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-kolejny-etap-modernizacji-sadowne-czyzew-2964

Rail Baltica - kolejny etap modernizacji: Sadowne - Czyżew

19.12.2015

kolejowym i wybudowane lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim System Zarządzania Ruchem Kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduje-wirtualna-makiete-sieci-kolejowej-warszawy-i-mazowsza-2966

PLK buduje wirtualną makietę sieci kolejowej Warszawy i Mazowsza

22.12.2015

precyzyjne odwzorowanie sieci kolejowej w specjalistycznym oprogramowaniu informatycznym w celu prowadzenia różnorodnych analiz. Badane będą warianty rozwoju infrastruktury kolejowej np. liczby torów na [...] liczba i rodzaj. - Dzięki „wirtualnemu laboratorium” uzyskamy możliwość symulowania, jak będzie prowadzony ruch pociągów po przeprowadzeniu inwestycji. Będzie to również precyzyjne narzędzie do badania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-zarzadzie-platformy-ds-wdrazania-ertms-2967

PLK w zarządzie Platformy ds. Wdrażania ERTMS

23.12.2015

poprawianiem błędów w specyfikacji czy znormalizowaniem ujednoliceniem zasad projektowych. Ponadto prowadzone będą prace związane z ujednoliceniem testowania systemu, weryfikacją produktów dostarczanych przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlaban-na-ryzyko-podsumowanie-kampanii-2015-r-2970

„Szlaban na ryzyko!” – podsumowanie kampanii 2015 r.

28.12.2015

Od 2010 r. zmniejszyła się liczba wypadków i kolizji na przejazdach i przejściach kolejowych. W 2014 r. było o 14% mniej wypadków i kolizji na przejazdach niż rok wcześniej. Pierwsze półrocze 2015 to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-laboratoria-mobilne-na-strazy-jakosci-inwestycji-plk-2971

Pierwsze laboratoria mobilne na straży jakości inwestycji PLK

29.12.2015

Laboratoria mobilne wzmocnią prowadzony przez PLK stały monitoring jakości, który obejmuje również kontrolę materiałów budowlanych stosowanych do realizacji prac inwestycyjnych. Pojazdy umożliwią pobranie [...] jakości inwestycji w sposób dostosowany do charakterystyki projektów liniowych, która zakłada prowadzenie prac równocześnie w kilkunastu lokalizacjach. Dlatego wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązanie, czyli [...] centralne będzie się składać z pięciu wyspecjalizowanych wydziałów podzielonych ze względu na prowadzony rodzaj badań (kruszywa, grunty, masy i diagnostyka nawierzchni, betony oraz diagnostyka kolejowa)

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...73747576777879808182...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 771 do 780 z 2416.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook