Wyniki wyszukiwania
Kolej w szkole i muzeum
28.11.2018
Stowarzyszenie Sympatyków Kolei w Rzeszowie zyskało czterdziestoletnią odśnieżarkę torów. Maszyna OM-3A wyprodukowana w 1977 r. przez lata służyła do oczyszczania rozjazdów i torów ze śniegu. Obecnie zarządca
PRZECZYTAJprzepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa - Kutno etap I Prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa - granica LCS Łowicz” finansowanego w 85% ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJbędą m.in. tory, sieć trakcyjna, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, wiadukty (11 kolejowych i 3 drogowe). Zmiana obejmie również przejazdy kolejowe, a dzięki dodatkowym urządzeniom zabezpieczenia
PRZECZYTAJzostanie dostosowany do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na dwóch peronach (nr 2 i 3) wybudowane będą windy. Znacznie lepszy dostęp na peron pierwszy zapewni platforma przyschodowa. Wy
PRZECZYTAJtrakcyjnej, przebudowa zasilania urządzeń przejazdowych oraz oświetlenia zewnętrznego przejazdów kat. A. 3. Robót branży automatyki i telekomunikacji: wymiana elektrycznych napędów zwrotnicowych, wymiana kabli
PRZECZYTAJPoznań/Wrocław”, organizuje w dniu: 29 czerwca 2011 r. o godzinie 1000 w sali seminaryjnej nr 312 (3 piętro) Oddziału Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 17/19. spotkanie konsultacyjne
PRZECZYTAJw dniu 3.02.2011 r. - na odbudowę skarp nasypów w trzech lokalizacjach – otwarcie ofert odbędzie się 15.03.2012 r., w dniu 17.02.2011 r. - na naprawę około 8 km nawierzchni torowej i remont 13 obiektów
PRZECZYTAJostateczny przebieg pierwszej polskiej linii dużych prędkości. W trakcie spotkania zaprezentowano 3 warianty przebiegu linii na terenie województwa łódzkiego wraz z aspektami funkcjonalnymi, gdzie głównymi
PRZECZYTAJdo Rzeszowa do około 1 godziny i 20 minut, natomiast przejazd z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 3 godzin. Informacje dla mediów: Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: dorota.szala
PRZECZYTAJW ramach modernizacji układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronów 1,2,3,4 na stacji Katowice wymieniono tory, pod którymi zamontowano maty tłumiące drgania, odwodnienie i izolację
PRZECZYTAJ