Wyniki wyszukiwania
W Trzebini zakończenie zasadniczych prac pozwoliło wykorzystać przejście podziemne, które zastąpiło kładkę dla pieszych. Do dyspozycji pasażerów są dwa nowe 400 m, szersze i wyższe perony. Zamontowane
PRZECZYTAJProgramu. Ministerstwo infrastruktury systematycznie będzie uzyskiwać informacje na temat postępów prac studialnych prowadzonych przez samorządy na II etapie realizacji Kolei Plus. Z zadowoleniem przyjmujemy
PRZECZYTAJPortal Pasażera ułatwia planowanie kolejowych podróży. Jest przydatny w codziennych wyjazdach do pracy, szkoły oraz wypadach okazjonalnych. Z aplikacją można planować podróż według własnych kryteriów m
PRZECZYTAJMiasto Gdynia ograniczy podróże koleją
16.02.2021
potwierdzenie ograniczeń, jakie nowy projekt miejski wprowadza dla rozwoju kolei. W ramach projektu „Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto”, PLK zaplanowały m. in. przebudowę i
PRZECZYTAJPrzystanek powstaje na odcinku linii o dużym natężeniu ruchu. W ciągu doby przejeżdża ponad 150 pociągów. Prace wykonywane są obok jadących składów, co wymaga zachowania szczególnej ostrożności i dobrej organizacji
PRZECZYTAJoświatowych kształcących przyszłych kolejarzy. Sprzęt wzbogaca szkolne pracownie i przygotowuje do pracy. Politechnika Wrocławska otrzymała m.in. semafor kształtowy oraz świetlny, tarczę manewrową, ławę
PRZECZYTAJzakresie przebudowy mostu z Wodami Polskimi oraz ze stroną niemiecką. Pozwala to właściwie zorganizować prace oraz przygotować rozkład jazdy pociągów na czas budowy mostu. Inwestycja zapewni również właściwe
PRZECZYTAJodjazdach i przyjazdach pociągów. To duże ułatwienie dla wybierających kolej na codzienne dojazdy do pracy i szkoły lub okazjonalne podróże. Dzisiaj PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą MAXTO
PRZECZYTAJśrodowisko. Po miesiącach przygotowania – także w terenie, nowym pracownikom łatwiej jest rozpoczynać pracę. Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJurządzeń będą przesyłane do przewoźników, a dzięki tym informacjom, na bieżąco będą sprawniej prowadzone prace serwisowe, tak by w dalszej eksploatacji pantografy nie powodowały uszkodzeń sieci trakcyjnej. Kontrola
PRZECZYTAJ