Wyniki wyszukiwania
oraz Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o. to ponad 1,75 mld złotych brutto. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew
PRZECZYTAJIntensywne prace trwają na wiadukcie w Obornikach Śląskich nad drogą wojewódzką nr 340 Ruch pociągów prowadzony jest już na nowym przęśle i równocześnie trwa przebudowa kolejnych dwóch przęseł. We Wrocławiu
PRZECZYTAJNowy przystanek kolejowy dla Warszawy
07.01.2014
o. Zadaszenie nawiązuje formą do pozostałych przedwojennych przystanków na tej trasie. Z peronu prowadzi bezpieczne przejście do zbudowanego obok parkingu przesiadkowego Parkuj i Jedź na prawie 350 miejsc
PRZECZYTAJefekty odnowionej linii z Częstochowy do Koluszek. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie Śląska prowadzą również inne inwestycje, które usprawniają ruch pociągów i przynoszą korzyści pasażerom. W Gliwicach
PRZECZYTAJnowej kładki dla pieszych. Unijna modernizacja za pół miliarda złotych Modernizacja trzech stacji prowadzona przez PLK uzupełnia prace, które wykonano na trasie Siedlce – Terespol. Przebudowano wówczas tory
PRZECZYTAJNowa koncepcja stacji Warszawa Zachodnia
24.01.2015
Lotniskiem Chopina a lotniskiem w Modlinie. Modernizacji stacji zakłada poprawę elastyczności prowadzenia ruchu, a przebudowa układu torowego będzie realizowana przy maksymalnym ograniczeniu utrudnień
PRZECZYTAJ100 mln zł na kolej w Radomiu
18.12.2014
stacji Radom czyli, m.in. przebudowa torów, peronów, tunelu i całej infrastruktury potrzebnej do prowadzenia ruchu pociągów będzie przeprowadzona w ramach modernizacji trasy Warszawa - Radom – zaznacza Wojciech
PRZECZYTAJsprzedane przez PKP SA na rzecz spółki Budimex SA w listopadzie 2011 roku w procesie prywatyzacji prowadzonym w trybie zaproszenia do negocjacji. Wartość transakcji wyniosła 225 mln zł. PNI jest firmą budowlaną
PRZECZYTAJ134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość
PRZECZYTAJnowego tłucznia, ułożeniu torów i wykonaniu nowej sieci trakcyjnej. Zakończenie prac pozwoli na prowadzenie ruchu na całym tym odcinku dwutorowo. Prace budowlane rozpoczęły się w maju ubiegłego roku. Do
PRZECZYTAJ