Wyniki wyszukiwania
w zakresie: układu torowego i odwodnienia torów, obiektów inżynieryjnych, obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnych, skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych
PRZECZYTAJrozjazdów budowę urządzeń ochrony akustycznej (ekrany). Przeprowadzona będzie również modernizacja peronów na stacjach Sopot, Gdynia Orłowo, Gdynia Główna, Gdynia Chylonia wraz z ich wyposażeniem (wiaty,
PRZECZYTAJdrugi etap modernizacji stacji, który obejmie swoim zakresem w szczególności: przebudowę wszystkich peronów na stacji wraz z budową wiat peronowych oraz wind dla osób niepełnosprawnych, modernizację przejścia
PRZECZYTAJmonitoring, urządzenia informacji podróżnych, oświetlenie i tablice z rozkładem jazdy. Dojście do peronu zapewnia bezpieczne przejście podziemne z pochylnią. Nowy przystanek Dębica Wschodnia zbliżył do
PRZECZYTAJrowów odwadniających, wymianę rozjazdów, remont nawierzchni przejazdów, remont sieci trakcyjnej, peronów, urządzeń i systemów elektrycznego ogrzewania rozjazdów, wymianę wyeksploatowanych elementów oświetlenia
PRZECZYTAJelementów infrastruktury kolejowej. W praktyce wiąże się to z budową od nowa wszystkich torów, peronów, wiaduktów, systemu sterowania ruchem kolejowym, oświetlenia czy sieci trakcyjnej. Przewidywany koszt
PRZECZYTAJkolejowym, sieci trakcyjnej, urządzeń elektroenergetycznych i teletechnicznych, obiektów inżynieryjnych, peronów i wiat, skrzyżowań z drogami i ciągami pieszymi w poziomie szyn oraz realizacja całości robót in
PRZECZYTAJkolejowego oraz wydłużeniem istniejącego podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się pod peronami dworca kolejowego w Lublinie. Efektem tej inwestycji będzie poprowadzenie nowych ciągów pieszych
PRZECZYTAJpliku: 409 KB Id-22 Warunki techniczne budowy i odbioru peronów pasażerskich, aspekty: peronowe krawędzie dostępu, nawierzchnie i korpus peronu Id-22 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązują od [...] rozmiar pliku: 1 MB Warunki techniczne budowy i odbioru peronów pasażerskich, aspekty: peronowe krawędzie dostępu, nawierzchnie i korpus peronu Id-22 - obowiązują od 04.09.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: [...] pliku: 867 KB Warunki techniczne budowy i odbioru peronów pasażerskich, aspekty: peronowe krawędzie dostępu, nawierzchnie i korpus peronu Id-22 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywały do 03.09
PRZECZYTAJBeskidzka, Jordanów, Raba Wyżna oraz przystanku Pyzówka. Pasażerowie będą mogli korzystać z nowych peronów. Windy lub pochylnie zapewnią oczekiwane warunki obsługi dla osób o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJ