Wyniki wyszukiwania
możliwa jest dzięki wsparciu Unii Europejskiej. Wartość inwestycji to ponad 278 mln złotych, z czego aż ponad 200 mln złotych pochodzi z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJlinii, co umożliwi przewoźnikom uruchomienie dodatkowych połączeń. Zakończenie prac o wartości 78 mln zł na odcinku pomiędzy Chełmżą a Grudziądzem planowane jest w listopadzie 2014 r. PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJProgramu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakładany koszt całkowity projektu wynosi 123,98 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJokoło 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych wynosi ok. 600 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJpolegającego na poprawie dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni. Wartość zamówienia wynosi 1 mln 379 tys. zł netto. Prace nad studium zakończą się we wrześniu 2015 r. Projekt jest współfinansowany [...] modernizacji stacji kolejowych obsługujących Port Morski w Gdańsku. Zamówienie o wartości prawie 1,8 mln ma powstać do września 2015 r. Studium ma wskazać optymalny zakres modernizacji lub przebudowy stacji
PRZECZYTAJdo obsługi osób o ograniczonej mobilności. Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Antonin kosztowała 20 mln zł. PLK kontynuuje prace . Spółka zaplanowała w tym roku wymianę szyn i podkładów na 16 km odcinku [...] bezpieczeństwo kierowców. Na prace pomiędzy Antoninem a Ostrowem Wielkopolskim PLK zaplanowała 35 mln. Trasa z Wielkopolski na Śląsk Rewitalizacja odcinka Ostrzeszów – Ostrów Wielkopolski to jeden z elementów
PRZECZYTAJCentrum było konsorcjum firm Arcus S.A. i Perfect Displays Sp. z o.o.. Jego realizacja kosztowała 5 mln złotych. „Oprócz warszawskiej centrali, innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy w 8 centrach regionalnych
PRZECZYTAJinfrastruktury odtworzenie parametrów technicznych linii np. Jelenia Góra – Lwówek Śl. to kwota ok. 2 mln zł za kilometr. Należy dobrze określić miejsce wykorzystania tych środków. Uczestnicy spotkania podkreślili
PRZECZYTAJtytułu korzystania z infrastruktury w latach 2009-2010 wynosi już ok. 400 mln zł. I każdego dnia powiększa się o kolejne 1,4 mln zł brutto, ponieważ przewoźnik dodatkowo nie reguluje bieżących należności
PRZECZYTAJramach projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 357 na odcinku Drzymałowo – Wolsztyn” za ok. 115 mln zł z udziałem środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Zakończenie
PRZECZYTAJ