Wyniki wyszukiwania
inwestycyjnym realizowanym na wszystkich poziomach eksploatacyjnych. Wszechstronnej modernizacji podlegają główne korytarze transportowe łączące największe aglomeracje. Gruntowny remont przechodzą podtorza
PRZECZYTAJliczne ograniczenia prędkości do 60, 40, a nawet do 30 km/h. Zgodnie z umową, rewitalizacji będzie podlegał odcinek o łącznej długości około 17 km. Kompleksowa wymiana toru na szlaku Przybówka – Jasło i
PRZECZYTAJspowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych
PRZECZYTAJNowa procedura dopuszczeniowa PLK
23.04.2013
Zgodnie z prawem polskim i unijnym do obowiązków zarządcy infrastruktury należy dopuszczanie do eksploatacji produktów, których dopuszczanie nie należy do zadań UTK, a których stosowanie może mieć bez
PRZECZYTAJspowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych
PRZECZYTAJspowoduje, że po zrealizowaniu największego od ponad 30 lat programu inwestycyjnego sieć kolejowa będzie podlegać szybkiej degradacji. Przychody z linii rentownych zamiast na utrzymanie ich parametrów technicznych
PRZECZYTAJOptymalizacja sieci kolejowej w Polsce
15.02.2013
działalności. Wdrożono już nową politykę zakupów i współpracy z blisko 14 000 dostawców. Reorganizacji podlega także proces inwestycyjny, którego celem jest wykorzystanie ponad 20 mld zł do końca obecnej perspektywy
PRZECZYTAJKonkurs na happening
25.01.2013
laureatów konkursu decyduje jury złożone z pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Ocenie podlega oryginalność w podejściu do tematu oraz skuteczność w realizacji celu konkursu i przekazaniu jego
PRZECZYTAJZgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub nie spełniające wymogów określonych w ogłoszeniu, nie podlegają rozpatrzeniu. 6. Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 24 maja 2011 r. 7. Rozmowy kwalifikacyjne
PRZECZYTAJwładzami wyższego szczebla. Ponadto zaznaczył, że potrzeba powstania linii dużych prędkości nie podlega dyskusji, natomiast należy rozważyć koszty eksploatacji, przyszłe ceny biletów oraz efektywność
PRZECZYTAJ