• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 950, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowskie-stacje-wygodniejsze-dla-podroznych-3120

Częstochowskie stacje wygodniejsze dla podróżnych

19.07.2016

Częstochowa Osobowa podróżni korzystają z trzech wyremontowanych peronów: nr 1, 1a oraz 2 o łącznej długości prawie 2 km. Nowa nawierzchnia (ponad 7 000 m² kostki) ułatwia dojście do pociągów. Odnowione wiaty [...] względu na przejeżdżające przez stację pociągi, będą mogli bezpiecznie przejść od dworca na peron nr 2. Komunikację zapewni nowe przejście pod torami. Obiekt dzięki specjalnym pochylniom jest przystosowany [...] sprawdzianem obiektu będzie wizyta uczestników ŚDM. Koszt prac na stacji Częstochowa Stradom to ok. 6,4 mln zł. Prace zakończa się we wrześniu. Przed ŚDM, zarządca infrastruktury poprawił obsługę pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-stacja-wygodniejsza-dla-pasazerow-3119

Jelenia Góra – stacja wygodniejsza dla pasażerów

16.07.2016

zejściem z peronu nr 4. Osoby o ograniczonych możliwościach ruchowych mają zapewniony dobry dostęp na perony dzięki windzie na peron nr 3 oraz platformie przyporęczowej na peron nr 4. Bezpieczne przejście [...] Turyści i mieszkańcy Jeleniej Góry już korzystają z dwóch przebudowanych peronów nr 3 i 4. Nowe obiekty są wyższe, co pozwala wygodniej wsiadać do pociągów, a nowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetlenie [...] przejście z peronów do dworca i miasta gwarantuje tunel pomiędzy peronami 3 i 4. Jego wystrój (ściany wyłożone białymi kafelkami) nawiązuje do oryginalnej stylistyki stacji. Przejście nie będzie zalewane, gdyż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-szybciej-na-cmk-pierwsza-w-europie-inwestycja-w-ramach-cef-zakonczona-3109

Bezpieczniej i szybciej na CMK. Pierwsza w Europie inwestycja w ramach CEF zakończona

04.07.2016

bazowej Bałtyk-Adriatyk. PLK zaplanowała roboty na przecięciu Centralnej Magistrali Kolejowej (linia nr 4 Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie) z drogami przebiegającymi przez południową Polskę. Środki unijne z [...] energetyki i telekomunikacji. Dostępna dla Polski pula środków na inwestycje w sektorze transportu wynosi 4,14 mld EUR. Środki zostaną rozdysponowane w ramach konkursów CEF. W pierwszym konkursie o wsparcie projektów [...] w osiągnięciu celów tzw. 20-20-20, wyznaczonych w Strategii Europa 2020, tj.: ograniczenia emisji CO2 co najmniej o 20 proc. w porównaniu z poziomem z 1990 r., zwiększenia udziału odnawialnych źródeł energii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekty-plk-za-164-mld-euro-pozytywnie-ocenione-przez-ke-3096

Projekty PLK za 1,64 mld euro pozytywnie ocenione przez KE

17.06.2016

linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość projektu wynosi 397,4 mln EUR, w tym 302,8 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 2. Modernizacja linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze – Katowice – [...] – Kraków. Wartość projektu wynosi 528,9 mln EUR, w tym 410,2 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 3. Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice wraz z dobudową [...] Wartość projektu wynosi 395,9 mln EUR, w tym 320,3 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 4. Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska - Zduńska Wola - Ostrów Wlkp., etap

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najstarsza-nowoczesna-niezbedna-171-lat-wiedenki-3093

Najstarsza, nowoczesna, niezbędna – 171 lat Wiedenki

14.06.2016

urządzenia i zapewniają około 200 pociągom bezpieczny przejazd. Do września zakończy się modernizacja 4 przejazdów kolejowo-drogowych. Wszystkie będą wyposażone w nową sygnalizację, rogatki i monitoring oraz [...] trasie, na odcinku Warszawa – Koluszki, wdrażany jest nowoczesny system łączności - ERTMS/ETCS poziom 2/GSM-R. Efektem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa, sprawniejsze zarządzanie ruchem kolejowym i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wzmacnia-wspolprace-z-szdc-czeskim-zarzadca-infrastruktury-kolejowej-3089

PLK wzmacnia współpracę z SŽDC - czeskim zarządcą infrastruktury kolejowej

07.06.2016

Graniczne regulujące zasady współpracy zarządców na każdym polsko – czeskim przejściu granicznym, 2. Grupa inwestycyjna – koordynacja prac inwestycyjnych w przypadku wspólnych przedsięwzięć podejmowanych [...] wych pociągów pasażerskich i towarowych, a także organizacja zamknięciowa po obu stronach granicy, 4. Grupa ds. elektronicznej wymiany danych – wdrażanie aplikacji elektronicznych uzupełniających wspierających

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecinek-i-bialogard-beda-wygodniejsze-dla-pasazerow-kolei-3081

Szczecinek i Białogard będą wygodniejsze dla pasażerów kolei

30.05.2016

wyposażone w czytelne oznakowanie, nowe oświetlenie i monitoring. Szacowany koszt robót w Szczecinku to 2,4 mln zł. Stacja Białogard będzie wygodniejsza dla osób niepełnosprawnych. PLK wybierze wykonawcę, który [...] zostanie dostosowany do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na dwóch peronach (nr 2 i 3) wybudowane będą windy. Znacznie lepszy dostęp na peron pierwszy zapewni platforma przyschodowa [...] pod torami w Koszalinie i Sławnie. Stacja Koszalin zostanie wyposażona w dwie windy a stacja Sławno w 4 platformy przyschodowe. Remont przejścia pod torami w Międzyzdrojach rozpocznie się w drugiej połowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/63-mld-zl-dla-plk-na-projekty-pierwszego-konkursu-cef-3082

6,3 mld zł dla PLK na projekty pierwszego konkursu CEF

31.05.2016

Europę” (CEF): 1) Modernizacja trasy Rawicz – Czempiń; ostatni element magistrali Wrocław – Poznań 2) Modernizacja trasy Sadowne – Białystok, ostatni element połączenia Warszawa – Białystok w ramach linii [...] Rail Baltica 3) Modernizacja trasy Sochaczew – Swarzędz, kluczowa część magistrali Warszawa – Poznań 4) Modernizacja trasy Poznań – Szczecin 5) Modernizacja trasy Warszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-80-mln-zlotych-na-lepsze-podroze-z-kielc-do-radomia-3070

Ponad 80 mln złotych na lepsze podróże z Kielc do Radomia

16.05.2016

dlatego nie będą wpływały na kursowanie pociągów. Zadanie wykona firma ZUE. Koszt prac wyniesie 24,4 mln zł. Prace na odcinkach linii nr 8 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły w 2011 roku. W latach [...] 2011-2013 zarządca infrastruktury prowadził prace na odcinku Radom – Skarżysko Kamienna w torze nr 1 i 2, a w latach 2014 – 2016 na odcinku Skarżysko Kamienna – Łączna. Wymieniono nawierzchnię, sieć trakcyjną [...] pociągów w torze nr 1 na odcinku Radom – Skarżysko Kamienna z 60 km/h do 100-120 km/h, a w torze nr 2 ze 100 km/h do 120 km/h. Koszt tych robót tylko w ostatnich dwóch latach wyniósł 61,8 mln zł. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-plk-skroca-podroz-z-warszawy-do-wroclawia-katowic-krakowa-3076

Prace PLK skrócą podróż z Warszawy do Wrocławia, Katowic, Krakowa

23.05.2016

krótką podróż ze stolicy m.in. do: Krakowa (2h 19 min), Katowic (2h 21 min), Wrocławia (3h 41 min). Centralna Magistrala Kolejowa, czyli linia kolejowa nr 4 ma długość 224 km. Rozpoczyna się w Grodzisku [...] Biała Rawska – Strzałki przebudowują i dostosowują do prędkości 200 km/h 16 obiektów inżynieryjnych: 2 mosty, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Dopuszczalna prędkość pociągów na tym odcinku zwiększy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...54555657585960616263...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 581 do 590 z 950.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook