Wyniki wyszukiwania
odcinku uruchomione zostaną systemy ETCS i GSM-R, stanowiące podstawowe składniki systemu ERMTS. Montaż urządzeń ERTMS na trasie Legnica – Węgliniec – Bielawa Dolna pozwoli na przeprowadzanie testów f
PRZECZYTAJW ramach modernizacji planowane jest dostosowanie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze stolicy do Skierniewic skróci się z 41 min do 30 min. Prędkość pociągów to
PRZECZYTAJdostosowanie peronów dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się, - budowa przejść podziemnych, - montaż megafonów i oprogramowania, które umożliwi automatycznie przekazywanie komunikatów o dowolnej treści
PRZECZYTAJcałkowitego zakończenia prac pozostało już niewiele czasu, a prace, które trzeba wykonać to między innymi montaż wind dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się, wykończenie przejść pod peronami itp. Zobacz
PRZECZYTAJkolejowej i wzmocnienie podtorza, rewitalizacja konstrukcji przejść pod torami, odbudowa/wykonanie i montaż wiat peronowych na peronach: 1, 2, 3 i 4, zabudowa zadaszenia międzytorzy, przebudowa schodów: zejść [...] obrębie peronów 2, 3, 4 oraz ciepłociągu, przebudowa budynku posterunku dyżurnego ruchu na peronie 3, montaż w przejściu środkowym trzech dźwigów platformowych na perony 1, 2, 3 dostosowanych do obsługi osób
PRZECZYTAJniepełnosprawnych. Szeroki jest również zakres prac służących ochronie środowiska, do którego należy: montaż ponad 180 urządzeń do odpłaszania zwierząt, budowa 11 przejść dla zwierząt oraz prawie 5 km ekranów
PRZECZYTAJ109 Kraków Bieżanów – Wieliczka Rynek, oraz wykonanie robót na p.o. Kraków Łagiewnik, 3. Dostawa i montaż systemu dystrybucji i identyfikacji biletów, 4. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie
PRZECZYTAJdla budowy parkingów Park&Ride w Wieliczce i Wieliczce Rynek (zadanie Gminy Wieliczka) Dostawa i montaż systemu dystrybucji i identyfikacji biletów (zadanie Przewozów Regionalnych sp. z o.o.) Umowę o wartości
PRZECZYTAJhałasu i wibracji planuje się, szlifowanie szyn po modernizacji linii, budowę ekranów akustycznych, montaż elementów odblaskowych (tzw. wilczych oczu) oraz budowę w przepustach suchych chodników dla zwierząt
PRZECZYTAJdecydowała nie tylko cena, ale też inne kryteria. Pozwoli to zadbać o jakość produktów i sposób ich montażu na sieci kolejowej. Podkreślano również, jak ważne dla rozwoju kolei jest szkolenie kadr automatyki
PRZECZYTAJ